Любими продукти за 2018

by - 11:40




Според статистиките на блога, любимите ми публикации за писане са вашите любими за четене, затова реших, че няма как да пропусна ежегодното "любими продукти", особено след като през 2018 открих толкова СТРАХОТНИ неща, които искам да споделя!

Казвала съм вече, че рядко експериментирам и като намеря нещо, което харесвам, не го оставям. Ама никога!

Ако мога да обобщя моята 2018 в beauty план с 1 дума, то тя ще е експеримент. Пробвах и откривах най-различни продукти и трендове, а най-голямата стъпка предприех едва през декември - най-накрая започнах да прилагам на практика всичко, което съм чела и гледала за гримовете: започнах да използвам палитрите със сенки! Уау! Знам!





Декоративна козметика:

Makeup Revolution Conceal & Define коректор
Открих това чудо в началото на миналата година, след много коментари за приликите с Shape tape и нямаше как да не го пробвам, тъй като определено съм фен на козметиката на Revolution. Единственият минус на коректора е, че свършва прекалено бързо, затова по-добре се заредете с няколко опаковки, иначе много се обезсмисля поръчването му през 2 месеца и плащане на разходи за доставка. Коректорът, за разлика от верния Camouflage на Catrice, има малко по-гъста и кремообразна формула, но е изключително покривен, а големият апликатор го прави много удобен и лесен за нанасяне. Силно препоръчвам, ако търсите покривен коректор на достъпна цена (около 12 лв.).

NYX Butter Gloss в Tiramisu
Още един game-changing продукт - преди него изобщо не можех да нося гланцове! Дразнеше ме колко са лепкави, как се събират, как косата ми се оплита в тях и изобщо усещането им на устните ми. Първо и най-важно за мен: butter gloss-овете не се събират! По-скоро са мазни, отколкото лепкави и на устните си ги усещам като по-мазен балсам, а не като гланц. Tiramisu е цвят от типа "your lips but better" и, макар да го взех, за да ползвам върху червила, вече не ми излиза от чантата и си го нося самостоятелно постоянно. Освен това е само 12 лв.!

Becca Shimmering Skin Perfector в Opal
Много обичам highlighter-и, но винаги се страхувам да не прекалявам с тях. С този, обаче, много ми харесва да прекалявам. Усещам, че всеки изминал ден слагам повече и на по-голяма част от лицето си и скоро ще започна да се къпя в хайлайтър и няма да има кой да ме спре! Всички пудри от Shimmering Skin Perfector са много меки и деликатни и придават по-скоро "мокър" вид на кожата. Заслужава си хвалбите, разкошен е и много препоръчвам - Opal е светло-шампанско-розово-златистият от серията, който стои много естествено на лицето (ако не прекаляваш) и си заслужава парите. Ако все пак 70-те лева за нормалния размер ви се струват много, можете да вземете минитата, които продават до касите в Sephora за около 35 лв.

Catrice Liquid Metal Cream Eyeshadow в Shampagne Shower
Това са сенките, които ме накараха да започна да ползвам палитрите си. :D Много удобни и лесни за нанасяне, препоръчвам за начинаещи и за напреднали. Изключително издръжливи и дълготрайни, много наситено пигментирани! Имам го в два цвята - Shampagne Shower - красиво златисто, което ползвам почти всеки ден - и Daily Dose of Rose, което пък е нежно розово злато. Разкошни са, а цената от 8 лв. е повече от достъпна за качеството и количеството, което получавате.

L'Oréal Volume Million Lashes
Не мисля, че някога ще спра да ползвам тази спирала. В миналогодишните любимци бях сложила Lash Paradise / Paradise Extatic, отново на L'Oréal, но за моя неприятна изненада, спиралата започна да съхне толкова бързо, че стана много трудно да я ползвам така, както преди. Затова и се върнах към доверената Volume Million Lashes, която не спластява, извива, удължава и не дразни очите (причината да купувам само спирали на L'Oréal). Цената ѝ е около 25 лв. 

Kiko Milano Ultimate Pen eyeliner
В продължение на години очната линия се беше превърнала в такава част от рутината ми, че да изляза без нея се равняваше на това да изляза по пижама. И след 10-месечна пауза от очната линия (освен по поводи), от 3 месеца се върнах към любимия ми продукт, като Ultimate Pen на Kiko бързо замени любимата ми очна линия на Golden Rose. Кiko е издръжлив, плътен, наистина черен, не се размазва и е много удобен за ползване! Досега не бях пробвала очните линии тип "писалка" (шок, знам) и бях изненадана колко по-лесно е да направиш перфектната равна линия от двете страни. Нещо, което НЕ ми хареса, е че трябва постоянно да седи изправен, с капачката надолу, защото бързо засъхва.



Бяла козметика:

Pixi Glow Tonic
Това нещо промени живота (и кожата) ми! Заслужава си всички хвалби, наистина. Не знам какво точно прави на кожата ми, но е мека, не се омазнява толкова и от пъпките вече помен няма. Както знаете, "това е ексфолиращ тоник, който почиства мъртвите клетки и оставя кожата гладка и блестяща" - ами, така е. Силно препоръчвам - можете да го намерите в Sephora, малката разфасовка е само 25 лв.

Alteya Organics Rose Water
За розовата вода каквото и да кажа ще е малко! Ползвам я като "основа", като фиксатор, а и за матиране и освежаване на грима през деня. Задължително я пръскам вечер преди да легна и сутрин след измиване и преди крем. След нея чувствам кожата си свежа и чиста и най-вече хидратирана. Розовата вода помага с омазняването, като регулира pH баланса на кожата, а помага и с розецеята, акнето, възпаляването на кожата и мноооого други свойства. Аз ползвам органичната розова вода на Alteya, която си взимам от Zoya, но можете да намерите и онлайн в сайта на компанията-производител.

Drunk Elephant Virgin Marula Luxury Facial Oil
Това масло е вълшебно - става за нормална, суха, мазна и комбинирана кожа. Вече съм говорила колко ЗА използването на масла съм, дори на мазна кожа (даже най-вече), само ме е яд, че сама не мога да си създам този навик. Използвам маслото най-вече в зоната на и около носа си, тъй като това е мястото на лицето ми, което е едновременно най-мазно и най-сухо... през зимата целият ми нос става на люспи и се бели ужасно - именно тогава маслото влиза в употреба. То е дълбоко хидратиращо, успокояващо и подхранващо, като е много полезно и за по-зряла кожа, тъй като има освежаващ ефект и придава "youthful glow".





Beauty Bakery Aqua Marine Moisture cream

За този крем не съм говорила тук, но съм споменавала във Facebook - взех го преди 2 месеца от сайта beautybakery.bg, по време на намаленията им. Серията ми бе препоръчана, а и отдавна следя нещата на Beauty Bakery, защото много исках да пробвам корейска козметика. Доставят продуктите в рамките на 1 работен ден, а с поръчката винаги слагат и малко подаръче-бонус, както и каталог на всички продукти, с подробни описания. След като си пролича, че вече съм фен на сайта, минавам по същество - формулата е богата на морски колаген, минерали, с екстракти от морски растения, които овлажняват и подхранват кожата в дълбочина. Използвам го всяка сутрин, кремчето е с много лека и приятна формула, приятен ненатрапчив аромат и силно хидратиращо. Редовната му цена е 60 лв., но ако следите страницата на Beauty Bakery във Facebook, можете да го вземете и за 30 лв. при някое от намаленията им.




Коса




Nivea Fresh Revive Dry Shampoo
Опитвала съм много сухи шампоани, няколко години купувах прочутия Batiste, но този продукт просто не работеше за мен! Нямаше никакъв ефект, косата ми изглеждаше по един и същ начин преди и след ползването им. Бях се отчаяла и отказала от този тип продукти... до лятото, когато получих PR пратка от Nivea и сухият им шампоан бе в нея. Продуктът се оказа перфектен за моята коса и макар че знам колко е вредно редовното му ползване, не мога да не се възползвам за освежаване на косата на втория ден. По принцип имам мазна коса, която издържа до 2 дни преди да има нужда да бъде измита отново и сухият шампоан на Nivea е единственият, който може да я спаси! Не оставя много видими следи, няма дразнещ аромат и е много достъпен.

milk shake Whipped Cream
Въпреки че на практика знам какви би трябвало да са ползите на този продукт, мен само едно ме интересува и го получавам - косата ми мирише страхотно! Но да поговорим за това какво трябва да прави: хидратира трайно и в дълбочина, запазва цвета наситен и блестящ, неутрализира статичното електричество, защитава от външни въздействия, прави косата жива, лъскава и здрава. Пяната на milk shake е богата на млечни протеини, които подхранват и възстановяват косъма, което също е доста готино. Но, както казах, най-якото е, че косата мирише божествено и изглежда мека и лъскава!



Споменати продукти:




2. NYX Butter Gloss - наличен в Lilly Drogerie
3. Becca Shimmering Skin Perfector в Opal - наличен в Sephora България
7. Pixi Glow Tonic - наличен в Sephora България

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.