July Beauty Favorites - дрогериен вариант

by - 17:01

Като за начало - напълно начинаеща съм в подобен вид публикации, затова моля да ме извините, ако е малко cringy цялото това нещо..


Тъй като това е първият ми подобен пост включам маалко повече продукти, отколкото трябва, но не се сдържах - през последните месеци пробвах нови и нови неща, които страшно ми харесаха и трябваше да поговоря за тях!


1. Strobing палитрата на Aura Cosmetics от серията City Lights

Откакто Aura влезе на българския пазар съм им страшен фен - продуктите им са изключително високо за дрогериен бранд качество, а цените са напълно достъпни и нормални за подобен продукт! Обожавам lip cream-овете им, а матиращата пудра Shine Killer е абсолютно задължителна лятото и в пъти по-добра от моята любима Stay Matte на Rimmel.
Колекцията City Lights е изпълнена с блясък и брокат и е очевидно защо толкова я харесвам :) освен тази палитра съм хвърлила око и на Strobing Cream-a, който също оставя много приятно и естествено блестящ финиш на лицето и е чудесен за нанасяне под фон дьо тена през лятото.
Палитрата е изключително лесна за работене, подходяща за светла кожа (нещо, което изключително много ме радва), дори най-тъмният цвят седи много приятно на лицето и изобщо не стои оранжево, както изглежда на снимките. Аз лично обичам да смесвам двата по-светли за един по-неутрален highlight, защото не съм фенка на прекалено златистите визии, въпреки че не бих могла да кажа, че палитрата предизвиква подобен ефект на кожата. А освен това самия продукт е толкова мек и кадифен на допир, че само от swatch-ове вече ми замина 1/10 :D

Можете да го намерите в Lilly или онлайн на store.bg и в сайта на Бонжур. 
Цена: около 16лв.



2. Contour Spectrum контурираща палитра на Zoeva

Докато сме на тема хайлайтъри и бронзанти бих искала да спомена и тази палитра, въпреки че съм наясно, че не е дрогериен продукт - просто пасва идеално с горепосочения такъв. :) 

Присъства в списъкът ми с любимци от октомври насам - изключително лесен за работене продукт, отново, с подходящи за светла кожа цветове, отново. Използвам банановата пудра под очите и студеното кафяво за контуриране. Дълго време използвах и хайлайтъра в палитрата, но той дава точно този златист финиш, който много не харесвам и затова гледам да го смесвам с други такива. По-кафеникавият тон е подходящ за матов бронз, въпреки че аз лично не си падам по него. 
Като цяло наистина добър продукт, който препоръчвам с две ръце!

Можете да я намерите в официалния сайт на Zoeva или на beautybay.
Цена: около 18 евро.




3. Luminous Matt Bronzing Powder на Essence Cosmetics

Друг МНОГО любим мой дрогериен бранд, от който имам почти всякакви продукти, както ще разберете скоро. 
Бронзиращата пудра Luminous Matt е несъмнено must have продукт за лятото за всеки, който има проблем с намирането на бронзираща пудра, която да не стои кафява или оранжева на лицето му - демек всички сиренца като мен :))) Както виждате, моята е за lighter skin и ми пасва чудесно!
Много мек продукт, стои много естествено на лицето, нанесен на скулите, слепоочието и.. отгоре на челото :D а освен това е и изключително достъпен, разбира се. Да не говорим колко е красив принта, който вече е развален от прекалено честата употреба от моя страна..

Можете да я намерите в DM, Lilly и онлайн в някои сайтове (не съм сигурна).
Цена: около 7лв.




4. Baby Skin Instant Pore Eraser от Maybelline

От години страдам от големите пори по носа си и около него, които съм пробвала да прикривам с какво ли не и просто не се получава.. до преди няколко месеца, когато открих този продукт на българския пазар (неочаквано.. за мен поне). Нанасям го само в тази зона, за останалата част от лицето ползвам друг праймър - просто не искам да го изхабя напразно :D
Прави чудеса! Наистина! Нямам какво друго да кажа.

Можете да го намерите в Lilly/DM.
Цена: около 10лв. (купих го доооста отдавна и не съм съвсем сигурна)



5. NYX Lingerie в Bedtime flirt и Aura Absolute Matte в 624 Last Goodbye

Любимите ми по-телесни летни червила - и двата са от типа your lips but better, като това на NYX идва една идея по-наситено на цвят, докато Aura дава перфектният естествен вид. Въпреки че имам десетки розови, прасковени, лилави и т.н. червила, не мога да свикна да нося такива и винаги се връщам към нещо от този тип, дори през лятото. В този смисъл Aura ми остава абсолютен фаворит, а NYX тепърва опознавам. 
Консистенцията им като цяло е доста сходна, типичен lip cream, не съвсем течно матово червило. Бих могла да посоча като основен минус на Aura, че не е особено дълготрайно, а на NYX - някак четката хваща прекалено много продукт и предпочитам да слагам малко количество върху устните и да го нанасям с друга четчица.

Можете да ги намерите в Lilly.
Цена: Aura - 9лв, NYX - около 17лв.




6. Volume Million Lashes и Mega Volume Miss Manga спиралите на L'Oreal

Безумно мразя спластените мигли и спиралите, които дават подобен ефект и никога няма да разбера каква е тази мания сред момичетата да правят миглите си по този начин. Затова и като избирам спирала винаги гледам четчицата да е по-тънка, по-малка и не толкова мека (?) ако разбирате какво искам да кажа. 
Пробвала съм много спирали на много различни марки, до момента, в който очите започнаха да ми сълзят от почти всички, освен L'Oreal (и, разбира се, може би много други, които не съм пробвала). Така от около 2 години ползвам само спирали на L'Oreal от дрогерийните марки и съм много, много доволна!
С Miss Manga имахме известни неразбирателства в началото, защото ми спластяваше миглите, но в един момент я разгадах и се напаснахме :D

Можете да ги намерите в Lilly/DM и др.
Цена: първата е около 25лв., втората - 20лв.



7. Instant Matt Setting Spray на Essence Cosmetics

Казах вече, че Essence са ми любимци :) 
Това е най-новият продукт в колекцията ми сред посочените в този пост, но вече го използвах достатъчно пъти и на достатъчно важни и продължителни събития, за да съм сигурна, че действа безупречно! Отново 10 точки за Essence. :)

Можете да го намерите в Lilly/DM..
Цена: около 7лв.

***

Мисля тук да спра, за да останат продукти и за следващия месец.
Силно се надявам да съм била полезна и да не съм прогонила много "читатели" с този толкова женски и различен от предишните ми постове. :3

Успешен и слънчев август на всички *.*

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.