Ревю: Най-добрият дрогериен фон дьо тен? | Maybelline SuperStay 24h

by - 11:07

Напоследък започнах да чувам прекалено добри отзиви за един фондьотен на Maybelline и наруших един от принципите си, а именно да не купувам продукти, само защото съм слушала хубави неща за тях.



От години не ползвам фондьотени на Maybelline - нищо против марката (имам много техни неща и си ги харесвам, спиралите им са бомммба), само против конкретния продукт. Не искам да обиждам никой, който ползва техни продукти - аз самата започнах с фондьотена Affinitone в старата му стъклена опаковчица, още back in the days през 2013г. :D Всеки има различна кожа и нужди и е нормално да имаме различни предпочитания - той не отговаряше на моите, пробвах други марки и постепенно спрях да се заглеждам в техните.

Преди няколко години всички говориха за Fit me! - то не беше страхотен завършек, то не беше леко усещане, то не бяха хиляди цветове.. аз така и не се навих да го пробвам, заради ниската покривност - обичам средно покривни. 



Днес темата на деня е SuperStay 24h, който има нова формула, нова бутилчица и много нови почитатели. И покрай целия този шум, по някаква случайност бях в DM още на първия ден от намалението му и си взех да го пробвам (до 7.02 можете да го вземете само за 10.49лв!).

На мен много ми допада новата визия - опаковката е по-изчистена, има по-малко прозрачни пластмасови елементи и фондьотена изобщо не изглежда евтин и некачествен, както някои от другите на бранда. Нещо, което трябва да призная на Maybelline и което усещам като основна разлика със стария ми Affinitone - продуктът наистина се усеща супер леко на кожата! Не мога да кажа, че е все едно нямам нищо, защото не обичам усещането на каквото и да е по лицето ми, но повечето youtuber-и казваха точно това за него - все едно нямаш фондьотен. Другият плюс е покритието - не съм опитвала да правя full coverage визия, защото, както казах, не си падам по нея. Сложих съвсем малко, но го разнесох до средно покритие без проблем. Нанася се много лесно!


Основният проблем на кожата ми е, че е много суха в някои участъци и много се омазнява в други. И порите. Големи са и почти всеки фондьотен застава върху тях по много странен начин, виждат се точици, а това ме побърква! Затова, от гледна точка на тези мои малки особености - SuperStay не застава върху порите, а сякаш ги запълва - изчезват. 

За да мога да дам обективно мнение и сравнение с други продукти, които ползвам, трябваше да си го нанеса така, както бих нанесла всеки друг - с коректор и пудра отгоре. Така има много приятно матиращо покритие в началото, но без пудра не зная колко време издържа матовия завършек. Понеже гледах много ревюта знам, че хората с по-мазна кожа, които пробваха без пудра, към края на деня вече лъщяха, затова и аз не рискувах. Така че бих казала, че е умерено матиращ, перфектен за нормална и комбинирана, но не толкова за мазна кожа

Колкото до издържливостта - много съм лоша в преценяването ѝ, но ми се струва, че е доста близък до моя любим ColorStay на Revlon - не е нужно да го пооправяш през деня, остава си на лицето поне едни 8-9-10 часа.



Два са недостатъците към този момент. Първият, който мога да посоча и за който сама съм си виновна е цветът. Не знам дали е от мен или наистина е така, но когато тествах различните нюанси в магазина забелязах, че номерата не са подредени от най-светъл към най-тъмен. По принцип винаги взимам Ivory и разновидностите му от почти всеки фондьотен. Тук 10 Ivory (най-"светлият", който имаме на българския пазар) беше по-тъмен и по-розов от следващия - 20 Cameo. После имаме 21 Nude Beige, който е по-светъл и жълтеникав от втория (и който взех в крайна сметка) и 28 пак-нещо Beige е отново с оранжев подтон и по-тъмен. Бях много объркана, а фактът, че не предлагат Colorstay в DM не ми помогна - не можах да сравня. Забелязах, че има силно изразени розови и прасковени подтонове в серията, докато аз си падам по по-бледите и неутрални - тип продуктите на Bourjois (123 Perfect & Healthy Mix) и Revlon. Затова избирането на правилния цвят се оказа три пъти по-трудно от обикновено. Имайте го предвид и отидете по светло, за да можете да видите възможно най-добре цветовете, за да не вземете нещо прекалено тъмно, както направих и аз.




Вторият е окисляването.. можете сами да видите:



Потъмнява наистина много и става малко по-оранжев, отколкото ми се иска, но нанесен, с коректор и пудра, не изглежда чак толкова зле (което много ме успокоява, защото се бях притеснила, че няма да ми се получи носенето :D). Все пак няма какво да се лъжем - сами виждате разликата с другите два цвята, които ползвам в момента.

***

Ако трябва да го оценявам - 6,5/10? Не съм сигурна, тъй като определено не е нещо "УАУ", което да ме впечатли както ColorStay, а и съм го носила само веднъж и тепърва ще тествам допълнително покритие/издържливост/омазняване. Но пък е много по-добър от много други по-евтини, които имам - напр. Rimmel, които бяха страшно разочарование. И за цената от 10.49, на която се предлага в момента, бих ви препоръчала бързо да отидете и да си го вземете!


P.S. Във фейсбук страницата ми скоро ще има и снимки как стои на лицето за тези, които се интересуват <3 

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.