Любими неща през декември ❆ / December Favorites

by - 12:00



Когато харесам даден продукт го използвам докато не свърши или не го съсипя от употреба. Затова и много рядко купувам нови неща (освен ако не са червила и дрехи) - когато вече нямам от него или ако прекалено дълго съм ползвала един и същ бранд и искам нещо различно. Така че не бих казала, че в последните 6 месеца сте пропуснали кой знае какво като не съм писала нищо на тази тема. Но нов сезон - нов късмет. През последните месеци не съм променяла много рутината си според сезона, но пък намерих нови неща, които ми харесват и исках да споделя с вас.

ДРЕХИ



Без да се замислям - любимият ми червен пуловер от Bershka. Наскоро го купих и определено това е дрехата, за която съм полагала най-много усилия - издирвах го из цяла София, накрая момчето в един от магазините звънна по телефона да запази в другия край на града, защото беше изчерпан навсякъде. Но не съжалявам! Пуловерът е супер нестандартен,  затова и се влюбих в него щом го видях -  има връзки по ръкавите и отпред, има цепки и е червен - любимият ми цвят от преди да си знам името. Материята също е доста по-различна от всички пуловери, които имам (а те, повярвайте ми, са мнооооого :D) - може би най-мекият и пухкав, който съм си купувала някога. Освен всичко останало този пуловер е приятна изненада и защото е доста дълъг и доста голям, взех си M (всички други номера бяха свършили..) и пак ми е oversized. Но ако ме следвате в инстаграм (или ме познавате и сте ме виждали по празниците), то знаете, че не го свалях около Коледа! А това е доста показателно за това колко го харесвам.
PS много го търсих в сайта, но явно вече е напълно изчерпан, долу ще сложа линк към английския сайт, защото там поне го намирам... :(
PS2 цветът е толкова ярък и красив, че фотоапарата не искаше да го види, както виждате горе :( тази е от телефона:



АКСЕСОАРИ



Винаги съм харесвала големите чанти и общо взето не мисля, че някога съм притежавала и носила някоя малка. Най-малката ми до скоро беше една на Steve Madden, която изощо не беше малка, но аз упорито твърдях, че е такава. Затова и бях впечатлена от себе си, когато си взех една мъничка (наистина мъничка - 25x18) чанта от Mango, която не очаквах да нося много, но не спирам! Изключително удобно се оказа, сега ми е неестествено като излизам с по-големи. 👀
Друг любим аксесоар са едни много много красиви ръкавици, които си взех от Reserved. Много харесвам техните ръкавици, от години купувам само от там - винаги стилни и изчистени, точно в мой стил, почти винаги със сензори за работа с телефон на пръстите, а и на цената на една вечеря в центъра на София. 😀Последните ми са тези сиви ръкавици с кожена вътрешна част и сензорчета, не ги свалям! Единствено не съм сигурна за ластиците отгоре, но пък определено пазят топличко.

КОЗМЕТИКА


Така прехвалената спирала Lash Paradise на L'Oréal, която е определяна като дрогерийната Better than sex (не мога да не се съглася, четката е 1 към 1, но консистенцията вече е друг въпрос) вече е и на българския пазар с името Paradise Extatic. За тези, които не знаят за какво говоря - това е продукт, който L'Oréal пуснаха на американския пазар с едно име, а на европейския с друго и което бързо се превърна в абсолютен хит. И преди съм казвала, че обичам спирали, които хубаво разресват и изглеждат максимално естествено, без да слепват миглите (нещо, което всички момичета казват, че харесват, но въпреки това миглите им не изглеждат така :D), а също и че L'Oréal са ми абсолютен любимец що се отнася до спирали, с малки изключения, разбира се. Четката е голяма, дебела и с гъсти косъмчета, в началото спиралата е много течна, но постепенно се сгъстява (аз и двете харесвам, четката просто прави чудеса за мен) и много, много бързо това се превърна в най-любимата ми спирала. До преди няколко седмици беше на промоционална цена в Lilly, DM, не зная дали още е така. Ако е -  препоръчвам, защото скоро от 16 пак ще стане 26. :)

Май и преди съм говорила за Camouflage коректора на Essence, затова няма да влизам в детайли. Докато много предпочитат еквивалента на Catrice (който също се казва така), аз съм голям фен на Essence и честно казано още не съм пробвала другия.. но този ми върши перфектна работа! Цената е повече от достъпна (6лв, ако не се лъжа), имат моя цвят (което за мен е мнооого важно, кожата ми е много светла и с нестандартен подтон и ми е много трудно да си намирам достатъчно светли коректори) и правят чудеса със зоната под очите ми!

Контуриращите моливи за устни на Trend it up - новият бранд на DM - вършат чудеса! Изключително мек и удобен за употреба, супер прецизен, използвам го директно като червило. Единственото, което не харесвам е, че много изсушава устните. Затова пък задължително слагам обилно балсам щом започна да нанасям грим, за да може докато стигна до него устните ми да са супер хидратирани. За момента имам само един в телесно-розов нюанс, номер 400 (поне се надявам това да е номерът), но със сигурност скоро ще си направя колекция, защото са супер достъпни!

Палитрата на Lollipop Cosmetics F35, за която писах преди време. Тази палитра се оказа всичко, което съм искала и съм безкрайно доволна! Цветовете са супер пигментирани и съвсем леко топване на четката може да направи завършен наситен цвят на окото. Много лесно се преливат и лесно се работи с тях, вече рядко посягам към други сенки.



АРОМАТ

Най-любимият ми аромат, който е прекалено тежък за лятото според мен, но напълно перфектен за този сезон е на Dolce&Gabbana - The One. Открих го през репликата му от Zara, която ми беше go to парфюм доста години, но накрая успях да открия оригинала и реших да си го изпрося за подарък за празник. Парфюмите са нещо, което никога не купувам сама, особено тези скъпите 😀 затова разчитам на коледни подаръци и такива за рожден ден да ми обновяват колекцията. Обичам сладките парфюми, затова беше страхотна изненада дори за мен, че харесах този тежък, леко ориенталски аромат. Ако искате да научите повече за него кликнете тук. Силно го препоръчвам!

КНИГИ



От толкова литература за университета почти нямах време за друга (много мразя този тип изказвания, но е факт..), а и предпочитах да убивам време в гледане на филми и клипчета, а не четене (това също е ужасно, знам), затова една от малкото книги, които успях да прочета тази зима беше "Костенурки до безкрай" на Джон Грийн. Реших да спомена именно нея тук, защото знам, че тази книга е от типа мейнстрийм книги, които почти всички четат и ще ви е по-интересно да чуете за нея, отколкото за някоя друга. Няма да говоря за книгата, защото не искам да спойлвам никого, но бях много приятно изненадана, защото засяга темата за психичните заболявания, за която опитах да пиша наскоро, но нямах смелост да довърша..
Джон Грийн е автор, който чета още от периода преди да стане мейнстрийм, когато беше просто човек от YouTube, който исках да "подкрепя" по някакъв начин. И ако трябва да съм честна стилът му на писане не ме впечатлява особено, но темите, които засяга са супер истински, relevant и просто си струва да им се отдели време.

ХРАНИ/НАПИТКИ

Смутитата на Frudada! Не знам защо хората са решили, че това е напитка за лятото, аз си правя смутита целогодишно. Тези обаче са по-добри от всяко смути, което някога съм правила вкъщи, обожавам ги. Открих ги сравнително късно, към края на октомври, когато случайно видях, че ги продават в университета. Купувам си ги вече от Фантастико и BILLA, където са на значително по-ниска цена, а и ми е по-удобно от там, отколкото университета tbh. Противно на очакванията ми, не харесах най-много най-традиционните ягода и банан/манго и нещо си, ами напротив, малина и боровинка е може би най-любимото ми засега.

ФИЛМИ/СЕРИАЛИ

Първото мисля, че не подлежи на коментар. От 18 декември 2015 чаках новия епизод на вие-знаете-какво и не мога да ви опиша колко приятно изненадана останах. Не искам никого да спойлвам, но нека кажем, че това беше много повече Star Wars, с които баща ми ме е възпитавал в детството, отколкото предишния.
Преди няколко седмици научих за историческия минисериал на BBC "Gunpowder". Не зная колко от вас са запознати с историята, но в ранния 17в. група английски католици, разочаровани от новите закони срещу тях в наскоро превърнатата в протестантска държава Англия, подготвят заговор срещу краля, останал известен като Барутния заговор. Събитията се развиват в нощта на 5 ноември 1605г., а едно от главните действащи лица е Guy Fawkes (сигурно знаете за Нощта на Гай Фокс, а и със сигурност сте гледали V for Vendetta ). Сериалът се състои от само 3 епизода, всеки по час, а в главните роли срещаме лица като Питър Мълан, Марк Гейтис (Doctor Who) и моят личен любимец Кит Харингтън.
Интересен факт е, че Кит всъщност е директен потомък на Робърт Кейтсби (в чиято роля влиза), който е и главният организатор на Барутния заговор. Силно препоръчвам!!

***

Споменати продукти:


You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотен пост. Започвам да обмислям спиралата и палитрата на Lollipop.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Спиралата наистина си струва, а и все още е намалена в някои обекти на Lilly и DM! Аз много се чудих за палитрата на Lollipop, сигурно половин година съм влизала, разглеждала и съм се отказвала, но сега не съжалявам изобщо! И за ежедневен, и за вечерен грим е много добра, има всичко необходимо!
      Благодаря ти за коментара <3

      Изтриване

Copyright © 2018 Maria M.