Черен и бял списък на продукти от 2017

by - 13:30

Всяко момиче е попадало на козметични продукти, които просто не си вършат работата както трябва. Дали защото сме хванали дефектни, дали защото някой ни е препоръчал и сме се подлъгали. Особено пък тези, които си купуват гримове често - убедена съм, че някои от вас могат да ми извадят къде-къде по-дълъг списък с недостатъци от моя. 
За да не бъде поста прекалено негативен, го съчетах с нещо, което публикувах вчера в страницата си във Facebook, а именно любимите продукти за 2017г. или т.нар. "бял" списък с продукти. Ако искате да ги разгледате - кликнете тук.

NB! Имайте предвид, разбира се, че това, че на мен не ми е допаднал даден продукт, съвсем не е задължително да го прави лош - може би просто не е за мен.




Това са продуктите, които определено не бих закупила отново и съответно тези, които на 100% опрадаха очакванията ми:

Catrice Brow Definer писалка за вежди




И преди съм го споменавала! Бях супер въодушевена да го закупя и пробвам, специално заради него ходих до Lilly. Намерих цвят, който предположих, че ще ми пасне (защото, както знаете, в Lilly няма тестери в 90% от случаите, когато такива ви трябват), взех го, прибрах се, отворих го и.. беше сух. Напълно сух. Колкото и да търсех някакво дозаторче, нещо за въртене, за натискане, знам ли, каквото и да е - остана сух. А беше затворен, лепенката си стоеше, така че отписвам възможноста да е бил отварян в магазина. Мина вече може би половин година, ако не и повече, продуктът вече работи точно толкова, колкото да нарисувам две косъмчета и след това изсъхва и не може да се ползва поне ден-два. Изключително разочарована съм, а имах много големи очаквания! Но пък двете косъмчета, които си нарисувам си седят докато не сваля грима, което е хубаво..

✔ Нещо, което работи: NYX Tame&Frame brow pomade
Към момента просто не съм готова да дам 20+ евро за Anastasia, затова реших да пробвам най-популярния dupe на нейния продукт - този на NYX. Въпреки че наистина е по-сух от този на Anastasia и свършва доста по-бързо, защото трябва да вземеш повече продукт на четката, за да постигнеш същия ефект, съм много доволна. Досега не бях пробвала помади на която и да е друга марка и го взех, за да експериментирам с този вид продукт за вежди и да разбера дали си струва да инвестирам в Anastasia. Ползвам го сравнително отскоро, но пък върши чудесна работа, веждите не мърдат. Моят е в Brunette и може би това е единствената ми забележка - много е беден на нюанси/цветове, Brunette ми е малко по-топъл и малко по-тъмен, отколкото ми се иска, а Blonde (предишният) е доста по-светъл. 

Avon True Color течен коректор



Този коректор го взех, защото просто трябваше да избера нещо от каталога, за да си взема любимия молив и съжалявам. 😅 Както съм споменавала преди, кожата ми е много светла и намиране на подходящ коректор е много трудно, много често дори най-светлите са ми тъмни. Така се случи и с този - най-светлият цвят ми е оранжев. Освен това консистенцията не е за мен - супер течен е. Изглежда някак разреден (?!), ако мога така да се изкажа, не е много плътен, а освен това попива супер бързо и общо взето нищо не прави за мен. Най-странното е, че след като попие няма никакъв цвят и плътност, ами остава лек оранжев отенък. Не бих го закупила отново.

✔ Нещо, което работи: Camouflage на Essence




Говорила съм мноооого пъти за този продукт, а онзи ден открих и че имам 4 бутилчици в шкафа, просто защото постоянно се зареждам с нови за всеки случай.. така че не мога да си представя колко трябва да съм изразходвала. (към предишния блог пост)
Докато всички се прехласват по камуфлажа на Catrice, аз реших да дам шанс на този на Essence, като любим мой дрогериен бранд. Перфектна консистенция, не много течен, не много сух, попива нормално, супер покривен, без дразнещи миризми, не се окислява. Минус (но не за мен) е, че има (отново) малко нюанси - идва само в 05 Ivory и 10 Nude, като съм ползвала и двата (макар втория по грешка) и определено са доста светлички. Както казах, на мен това не ми пречи, защото и без това ползвам винаги най-светлите..

Rimmel Match Perfection фондьотен




Изключително прехвален дрогериен фондьотен. От вече 7+ години гледам Zoella в YouTube и това беше един от тези "YouTube made me buy it" продукти, които просто бях изкушена да пробвам, въпреки че не очаквах нищо особено. В един от клиповете си Зоуи обясняваше колко харесва този фондьотен и колко е подходящ за едва ли не всеки тип кожа, колко естествено стои и т.н. Хареса ми това, че имаше много нюанси, а и улучих една седмица през лятото, когато в DM беше намален на 9,90лв., а видя ли намаления на козметика винаги се подлъгвам. Този фондьотен просто не работи за мен! И той е някак рядък като коректора, много течен и с прекалено леко покритие. Обикновено не си падам по пълното, но light към medium са ми перфектни, а това, въпреки думите на Зоуи, си е напълно "Invisible Coverage", както пише на бутилчицата. Опитвах да го надграждам, но изглеждаше много зле и просто се отказах. В момента го смесвам с фондьотена, който използвам по принцип, за да правя втория по-течен и лек.

✔ Нещо, което работи: ColorStay на Revlon




За него също съм чувала противоречиви мнения, доколкото знам формулата за суха кожа е доста по-различна от тази за мазна и комбинирана. Аз ползвам втория и без съмнение това е най-добрият фон дьо тен, който някога съм пробвала (или поне в топ 2 :D, защото имам един любим на Bourjois). Имам го вече от около година, на втората бутилчица съм, разреждам го, както казах, с горния и върши всичко, което искам. Много балансиран откъм консистенция, не е много тежък (даже напротив, усеща се доста леко на кожата), идва в много нюанси (има топли и студени подтонове), цената е повече от добра за това, което представлява продукта, не съм забелязала да се окислява, не се напуква. 10/10 would recommend. :D 


L'Oréal Miss Manga спирала



Наистина ме боли да пиша за тази спирала, защото знаете колко обичам L'Oréal спиралите. Както с Rimmel и тук намалението ме изкуши, а и вече привършвах с любимата ми Volume Million Lashes и реших да пробвам нещо друго и да видя дали ще ми хареса. Отново допускам, че може би тази, която съм хванала вече е била с отминаващ срок на годност.. Имам чувството, че от самото начало мастилото вътре беше на топчета?! Четката много се спластяваше, миглите ми също, а отскоро открих и че всеки път като я ползвам ми излизат ечемички на очите, но наистина почти не съм я ползвала и сърце не ми дава да я изхвърля. При всички случаи не бих я пробвала отново, дори само заради този bad experience пърия път.

✔ Нещо, което работи: Paradise Extatic на L'Oréal



Бързо се превърна в любимата ми спирала. Ако искате повече информация за продукта кликнете тук (защото съм говорила прекалено много за нея).

Makeup Revolution Flawless палитра сенки за очи




Не мога да опиша колко страдам за тази палитра. Даже бях писала пост "първи впечатления" за нея, но първите впечатления със сигурност не се оказаха последни. Не знам в четките ми ли е проблема, в палитрата ли, но тези сенки просто няма как да се нанесат на окото! Цветът не просто е блед, но почти несъществуващ. Има толкова красиви червени и лилави сенки, които мога да пренеса само с пръст и пак не е толкова красиво и наситено, колкото на пръста. Пробвала съм със всякакви четки, пробвала съм да надграждам цвета, просто не ми харесва, нещо не се получава. И странното е, че тук металическите и брокатените цветове се нанасят по-лесно от матовите - те са почти незабележими. Най-тъжното е, че се води дрогериен продукт, но не и за стандартите на България. За тази палитра платих толкова, колкото за Lollipop, която идва в много по-голям грамаж и определено по-добро качество.
А съм чувала толкова добри мнения, че започвам да се чудя аз ли не съм наред или на хората им плащат, за да лъжат. 😀

✔ Нещо, което работи (в същите тонове) е F35 на Lollipop Cosmetics





Подробно Review тук.
***



You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.