Ревю: Kat Von D - Shade+Light | Контурираща палитра

by - 14:58

Another week, another ревю :')


Покрай празниците получих прословутата Shade'n'Light палитра, която отдавна исках да пробвам. Чувала бях за нея, че е перфектната за светла кожа, а аз с моята прекалено-светла кожа отдавна търся подходящ продукт. Досега ползвах Zoeva и бях безкрайно доволна от студената контурираща пудра в нея, но вече ѝ се вижда дъното и исках да restock-на с нещо различно.

Знаете, че по принцип съм твърд привърженик на дрогерийните продукти и винаги ще ги предпочитам пред по-скъпите. Не съм сноб и не харесвам снобите на тема дрогерии, които не признават нищо, което не е закупено от MAC или Sephora. Да, хубаво е да имаш някои по-скъпи и луксозни комплекта в шкафа си, но дрогерийните брандове днес предлагат неща, също толкова добри, колкото и high end брандовете. Ако не вярвате само отворете YouTube и изгледайте няколко dupe видеа!

Kat Von D' е на българския пазар от може би около половин година. Палитрата Shade'n'Light в двата ѝ варианта - за очи и лице - е един от най-продаваните им продукти, а и най-обичаните. Знаех, че ще я закупя, още щом разбрах, че Sephora започва да предлага техни неща (благодаря, че ме улесни и ми я подари ;p).




Идва в 6 цвята - 3 тъмни за контуриране (Sombre, Shadowplay, Subconscious) и 3 светли за хайлайт (Lucid, Lyric, Levitation), които, обаче, са малко по-матови и по-семпли за моя вкус. От трите контуриращи цвята аз ползвам първия, защото другите са ми леееко тъмни. Втория съм го набелязала за ползване през лятото за бронзант. Хубавото на тази палитра е, че определено има разлика в трите контуриращи цвята и става както за бледи, така и за по-мургави кожи. 

Плюсове:
Палитрата е разкошна, много ми харесва опаковката - изчистеният дизайн, малко по-масивната кутийка, с типичното усещане в ръката на по-луксозен продукт. Палитрата идва и с "инструкции" - указания за какво можем да използваме цветовете и как да направим лицето по-слабо, да подчертаем скулите и носа.



Изключително пигментирана е и много лесна за нанасяне и преливане. Освен това е в удобен размер за пътуване, въпреки че аз предпочитам да си нося Zoeva, защото е още по-мъничка. Според мен в никакъв случай не е само за светлокожи, сигурна съм, че ще свърши работа и на хора с по-тъмна от моята кожа, а и за такива с дори по-светла.




Минуси:
Единствената ми забележка и притеснение е прекаленото разпрашаване, което пък е напълно обяснимо предвид пигментацията на продукта, която можете да видите на снимките.
Колкото до самите цветове - както казах хайлайтърите според мен са много семпли. Не е типичният брокатен цвят за хайлайт, много са семпли и леки, което пък може би на някои хора ще им хареса. За ежедневен и непринуден вид са много подходящи, но аз предпочитам малко по-блестящи пудри за тази цел..

Крайната ми оценка би била 8/10 - за издържливост, за начин на нанасяне, преливане, цветове, качество на продукта имат ГОЛЯМ плюс.
Липсата на нещо по-вълнуващо като хайлайтър, както и цената, са двете неща, които смъкват оценката. Просто за мен това са много пари за грим и трябва да е нещо супер невероятно-прекрасно-страхотно, за да ги оправдая..



You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.