Не ти трябва февруари, за да носиш ЧЕРВЕНО | Style

by - 13:55



Като дойде февруари, т.нар. "месец на любовта" (или на виното, всекиму според разбиранията), всички започват да говорят за червеното, да носят червено, всеки блог пост дори е на тема "червено". Ето, аз също, за да не изоставам от тренда, сметнах за подходящо да ви поговоря за червеното именно през този месец, но в различен контекст.

Ако сте като мен и обичате червения цвят, не ви трябва специален месец, ден или някакъв повод, за да го носите, защото то присъства постоянно в ежедневието ви под една или друга форма. Аз, например, в 90% от случаите съм с червен лак, имам безкрайни неизчерпаеми запаси от такъв у дома! Може да се каже много по въпроса за символиката на този цвят, но без значение дали ви е любим или не, със сигурност предизвиква силни емоции. Някои го обвързват с гнева, други със страстта и любовта, трети - с виното (cheers, ladies 🍷). Аз винаги съм го възприемала като моят цвят - зарежда ме, прави ме щастлива, носи ми топлина и, нормално, всичко в него ме привлича! Пуловери, обувки, чанти, шалове, бижута, цветя, лакове, тортички (червено кадифе ммм).. вино...

Колкото до всички OOTD, на които ще станем свидетели през следващата седмица - определено се изисква особена дързост да носиш този цвят. Повечето хора го възприемат като нещо, което ги изкарва извън зоната на комфорта, нещо по-рязко и натрапчиво. При всички случаи цветът е истински attention grabber.


Говорейки за червено, една от последните ми придобивки в този цвят е нещо много красиво, не само защото е червено, но и защото е правено на ръка, което за мен го прави сто пъти по-специално. Освен това го намирам за изключително уникално - наистина рядко се срещат подобни плетки и материи по магазините. Това е шалчето от мериносова вълна на Hygge Knits, които можете да намерите във Facebook. От много фина и мека вълна е, не боцка, изключително леко е, пази топло на студено и не умираш от жега с него вътре. А най-хубавото е, че ако не си падате по червеното, шалчето може да бъде изработено в желан от вас цвят - можете да разгледате вариантите в страницата им и да си изберете!


Блуза: от стара колекция на един бутик на Пиротска :(
Дънки: New Yorker
Обувки: имитация на Converse, Deichmann
Чанта: H&M
Обици: H&M
Шал: Hygge Knits
+ червен лак от Jelly Look колекцията на Flormar в 05 Fire Red (обичам ги!)
+ червило от колекцията на Kate Moss за Rimmel в цвят 10

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.