Пролетни празни опаковки | May Empties

by - 21:07



Блогването е готинко, докато не се сетиш, че в България това е далеч от професия и да го приоритизираш, когато имаш натоварено ежедневие е немислимо. До голяма степен това е причината и за отсъствието ми последния месец.

Изненадващо е, че за времето, в което не съм писала тук, не съм събрала достатъчно "празни опаковки", за които да говоря. Може би и сама съм си виновна, защото съм скучна и не пробвам нови неща, а да ви говоря всеки път за едно и също е просто глупаво.





Може би вече сте разбрали от Facebook страницата ми, че обръщам много специално внимание на кожата си последните месеци и тя ми се отплаща много добре. С изключение на последната седмица-две, заради прекомерен стрес, от месеци не съм чувствала кожата си толкова чиста и мека.

От тук идва и първия ми фаворит и първата празна опаковка, която вече замених — Alteya Cosmetics и тяхната Organic Bulgarian Lavender Water. Това нещо мирише ужасно, няма да ви лъжа. Наистина отвратително. Но пък "трай, бабо за хубост", както са казали хората, а се изтрайва това. Особено ако си го пръснете преди да легнете и сутрин преди да се гримирате — миризмата изобщо нямате кога да я усетите. Говорила съм много за нея — почистваща, хидратираща, противовъзпалителна, срещу акне и т.н. Ползите наистина са безкрайни, а конкретно Alteya правят изключителни неща, съветвам ви да посетите сайта им и да прочетете повече за тях.




Минавам направо на декоративната козметика и един мой фаворит, на пръв поглед. В края на миналата година Makeup Revolution пуснаха на пазара нов коректор, със заявки да бие дори Tarte. То е ясно, че да се справи по-добре от него граничи с невъзможното, но за съотношението цена-качество, определено е без конкуренция. Да не говорим за огромния асортимент нюанси, между които можем да избираме. Има едно нещо, което обаче много му куца, особено в сравнение с Shape tape — количеството. Conceal&Define идва в бугилчица от 3,4 мл., което свършва прекалено бързо. И колкото и да съм доволна, това е нещо, което наистина ме спира да го купя отново за момента. Особено след като най-накрая пробвах прочутия Camouflage на Catrice и се оказахте прави и нямам намерение да си взимам друг скоро.



Най-накрая свърши и фон дьо тенът ми на Rimmel Match Perfection (в цвят 103 True Ivory). Най-общо, плюсове — перфектен мач за кожата ми, много лек и приятен завършек, мирише много хубаво; минуси — кожата ми изглежда два пъти по-мазна с него. Като цяло го харесах, но повече докато го смесвах с Revlon, което вече не правя (вижте тук защо), затова и последните му носения бяха през зимата и то когато знаех, че излизам за малко и няма кога да се омазня много.



Преди повече от година си бях взела сетинг спрей на Essence - Instant Matte - който до последно не бях сигурна дали прави нещо изобщо или не. Аз имам този проблем с голяма част от продуктите, които ползвам. Така, например, за пръв път наистина видях разлика беше, когато използвах коректора на MR - дотогава изобщо не вярвах, че коректорите правят нещо. Този продукт на Essence на моменти намирах за гениален, в други моменти пък имах чувството, че нищо не прави. Тук по-скоро имам проблем с идеята за самия продукт, а не с конкретния такъв на Essence - знаете, че много ги харесвам. Все пак ще го закупя отново или ако не него, то на друга марка, за да видя дали наистина продукта е проблема или концепцията за него.


Любимото ми червило на Aura Absolute Matte в 624 Last Goodbye, което допоследно се мъчих да обирам от стените на бутилчицата, най-накрая свърши. Много противоречиво е мнението ми за тази серия. Намирам по-светлите червила за много лесни за нанасяне и добре изглеждащи на устните, докато по-тъмните са съвсем различен случай. Тях трябва да нанасяш на пластове, за да стане плътен цвят, падат много бързо и много странно, на петна сякаш. 624 беше най-перфектния за мен нежен nude нюанс, който съм намирала някога на пазара и който като че ли се е изпарил от всяко Lilly в България, защото ми е безумно трудно да го намеря отново. Смятам скоро да пробвам Ultimate Matte червилата им, хвърлила съм око на 2 нюанса, само трябва да се прежаля да взема още два цвята, от които вече имам около 50.



Продуктите за коса при мен се изпаряват най-бързо. Този месец е ред на 2 такива. Първият е любимият ми спрей на Schwarzkopf Gliss™ Hair Repair™, от който всеки път взимам различен вид и съм пробвала всичко, което се предлага на пазара, общо взето. Няма нещо, което толкова да ми помага да се разресвам след измиване на косата, особено откакто я съсипах с ombré. Причината все още да имам коса на главата си са балсамът и това спрейче. Последното изразходвано е розовото Ultimate Resist, а сега се върнах на диамандената опаковчица на Oil Nutritive.



И последно — човек, който толкова често си суши и изправя косата има нужда от нещо, което да я предпазва от високите температури. Най-доброто решение, разбира се, е изобщо да не се прибягва към такива уреди. Друго решение е да се използват специални уреди (другата седмица ще говоря за един конкретен). Третото е да се използва козметика, която да се грижи за косъма и неговото здраве, дори при подлагане на термична обработка. Моят любим спрей си остава този на Syoss, който ползвам още откакто беше в старата си опаковка. Сега се продава под името Keratin Heat Spray и го използвам всеки път след излизане от банята, за всеки случай.



Освен козметиката се сбогувам и с три мои много любими парфюма, от които имам буквално по 2 капки на дъното и за които много страдам. Не знам дали съм говорила за това, но съм малко пристрастена към парфюми и без тези трите колекцията ми много оредява. Това са Daisy на Marc Jacobs, от който заминава втора опаковка, Omnia Crystalline на Bvlgari, който ми беше go-to парфюм последната година и One Shock на Calvin Klein, който се задържа доста дълго в колекцията ми и който най-много се доближава до моя тип парфюми (обожавам сладникави миризми, затова и гледах да си го "пазя" максимално дълго). За момента имам перфектен заместител в лицето на новия ми фаворит - Si на Armani, но съвсем не мога да обещая обаче, че няма да си ги купя и трите отново... (:

Заедно с тях, изхвърлям и бутилчиците на любимите ми ColorStay на Revlon, Camouflage на Essence, Stay Matte пудрата на Rimmel, за които вече съм писала достатъчно, за да знаете, че ще закупя отново. 

Много бих се радвала да чуя и вашите мнения за тези продукти, ако сте ползвали някой. Оставете коментар. :) 

М.

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.