Ако можех да ям едно нещо до края на живота си | Burger Joints in Sofia

by - 11:02

Disclaimer; Тази публикация беше предварително замислена и написана, даже (вярвах че) и публикувана, но напълно неоткриваема, затова пренаписана и препубликувана. Enjoy, foodies.


Като една истинска везничка много обичам да си похапвам, ама толкова много, че ако не беше бързия ми метаболизъм, щях да се търкалям по улиците. Повярвайте ми. Който ме познава знае за любовта ми към пицата. Любовта към бургерите, обаче, е next level!

Преди около година и половина си поставих за цел да намеря и пробвам най-добрите бургери в София. Много трудна и неприятна задача — трябваше да намирам места, на които предлагат бургери и да ги изяждам. Отново и отново. Естествено, извън Burger King, McDonalds и бургерите с балканско кюфте, парче домат и 2 филии хляб (които ми пробутаха на Кабакум преди месец). Имах си вече няколко набелязани места и оставаше само да тръгна на голямото гастрономическо пътешествие.

Две бяха местата, на които обаче се връщам отново и отново и днес ще споделя повече за тях, като, като всеки диджитъл човек, не мога да не дам линкове и към готините им фейсбук страници.


Boom! Burgers. 
Предварително казвам, че бях решила, за да мога да направя честна и справедлива оценка, навсякъде да поръчвам чийзбургер. 
Имат две заведения в София, едното се намира на Цар Освободител до хотел Sense, а другото на Карнинградска (една от пресечките на Витошка).

Качеството на храната там е много ТОП, месото им е страшно вкусно (аз винаги си го взимам medium). Хубаво е да знаете, че по обяд в Boom! има "обедно меню", в което напитката и картофките могат да се комбинират с бургер на промоционална цена (юхуу). Освен страхотната храна, Boom! сервират и крафт бири, ако сте любители. 

И понеже идеята много ме впечатли ще споделя и с вас: знаете ли, че Boom! имат food truck, който обикаля България, спира по фестивали и други събития? ВЕЛИКО. Всеки може да си наеме камиончето през сайта им. 

Съвсем наскоро отвориха и първото си заведение-truck на морето — в моя любим Созопол. И вече имам още една причина да нямам търпение да отида там и това лято!

Друга мега яка идея, която реализират е, че всяка седмица в страницата на заведението обявява бургер на седмицата, а в края на всеки месец избираме от 4-те седмични кой да се превърна в бургер на месеца. По този начин удължаваш живота на всеки уникален limited edition бургер. За юли месечен бургер ще бъде Oh My Cheese!.

Тези хора са създали над 1000 различни бургера от отварянето на заведението!

Тук обслужване, локации, обстановка и вкус са на много високо ниво и несъмнено това е любимят ми burger joint. Цените също са една идея по-нагоре, но наистина зависи от бургера, който сте избрали..





Skaptoburger.
Второто място, за което суперлативите не са достатъчни, е Skaptoburger или Skaptobara. Има ги на две места в София - на любимия ми Шишман, близо до 7 СОУ и в Еврейския квартал. 

Първия път, когато ги посетих, беше за рождения ми ден. Ако не сте чули още (което ще е странно предвид рекламата), Skaptoburger дават безплатен бургер на рождения ти ден. Само трябва да си покажеш личната карта и можеш да избереш каквото и да е от менюто им. Мен ако питате, това е най-якия подарък за рожден ден, който можеш да получиш. 

Посещавала съм само заведението на Шишман, където ни обслужи много сладка девойка, а храната беше безупречна. 

Тук отново имаме супер креативни бургери извън стандартното меню, бургер на месеца и т.н. През октомври миналата година бяха пуснали супер instagrammable червен бургер "ТО" (IT), който изглеждаше мега вкусно, но нали не ям люто и сама се прецаках да не го опитам. Освен бургери, от известно време хората от Skaptobara правят и wrap-ове, които също изглеждат супер апетитно.

От скоро имат и заведение в Пловдив, в Капана, та не само софиянци можем да се насладим на това изживяване (защото тяхната храна си е такава). 



You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.