Бранд ревю: Essence Cosmetics | One brand: Essence Cosmetics

by - 11:24


Отдавна се каня да пиша за (може би) любимия ми достъпен дрогериен бранд - Essence Cosmetics. Още когато започвах да купувам гримове това беше първата марка, към която посегнах, изкушена от изключително достъпните им цени за бедния студент, който бях тогава :/ Скоро обаче останах изумена от качеството на иначе така евтините (в хубавия смисъл) продукти, които предлагат Essence. Достатъчно суперлативи хвърлих и в предишните си постове, в които споменавах бранда, затова няма да се изхвърлям прекалено.

Все още не съм пробвала нито една палитра сенки на Essence, както и спирали, затова и ще забележите, че в ревюто изобщо не говоря за подобни продукти. Със сенките съм много picky, а спирали ползвам само на определени брандове, заради проблеми с очите.


Червилата на Essence са може би любимият ми техен продукт! Особено тези от Matt Matt Matt серията, които са изключително издържливи. За снимката подбрах любимите си, две от които са в почти еднакъв бледоморав цвят (💓) - в лилавата опаковка, чието номерче и име вече са се изтрили от употреба и това от серията Long Lasting с номер 26.

Тук искам да спомена и моливите им за устни - Satin Mauve пасва чудесно с всичките червила, които посочих горе. 💓

***

Лаковете, които имам, са в двете крайности - любимите ми Colour Boost, които с едно нанасяне седят супер плътни и гел-изглеждащи - и в другата крайност имаме the Gel nail polish, който изобщо не стоеше както трябва, поне в цвета, който аз имам (не намирам нито номерче, нито име на него). На втория му отне страшно много време да изсъхне и седеше изключително неравномерно, дори няколко часа по-късно все още беше мек (при един нанесен слой) и се драскаше от всяко докосване.

***


Коректорите, които съм пробвала са общо 4 - имам една празна опаковка Camouflage cream concealer, ...all I need concealer palette, Stay all day и течният Camouflage. Кремообразните са страхотни, но за тях малко по-надолу. 
Stay all day е коректор, който използвам като такъв - за прикриване на недостатъци. Изсъхва и попива много бързо и, поне аз, не мога да го използвам за под очите и други части от лицето с цел изсветляване. Освен това, дори най-светлият цвят от него ми е прекалено тъмен, за да го използвам по този начин. От друга страна Camouflage е перфектен, не е толкова течен, не попива в кожата толкова бързо и 01 Ivory ми пасва чудесно на кожата.

***


Продуктите за вежди също обожавам! Преди ползвах предимно моливи, което не е най-добрата идея по принцип, особено ако моливите са по-твърди. Както знаете, моливите изобщо не щадят веждите Ви и особено ако са по-рехави по принцип, има опасност да останете без такива. Затова аз от години карам на пудри и кремообразни продукти. Eyebrow Stylist Kit ми е любимият техен продукт за вежди, този на снимката е новичък просто защото ми е поредният 😅

***


Ето и палитрата, за която споменах по-горе - all I need, която абсолютно отговаря на името си - има зелено за червените участъци от лицето, прасковено-розово за около очите и няколко нюанса на телесното за всеки тип кожа. Препоръчвам!
Наскоро си взех и Instant matt make-up setting spray, за който също не мога да кажа нищо лошо - за разлика от други спрейове, които са изключително неравномерни и оставят капки по лицето (а някои дори развалят целия грим), този е абсолютно равномерен и балансиран.

***

И прахообразните продукти.. ако трябва да обобщя с една дума: пигментирани!
Пигментът в ружа Matt touch е уникален и абсолютно неочакван за цената, на която се предлага. Моят е в 10 peach me up! и е единственият руж, който ползвам в последната година.
Бронзантът Luminous Matt също взех заради цената - никога не бях купувала, просто защото не харесвам как изглеждам аз с изкуствен загар на лицето, но останах впечатлена от естествения завършек на този продукт. Предлага се в два тона - за по-светла и по-тъмна кожа и пасва чудесно. Много е пигментиран, затова можете сами да прецените дали да го носите по-лек или full on :D 
И последно, но не на последно място - must haves сенките. Отново - супер пигментирани, много добре подбрани цветове (игнорирайте моята палитра :D), много компактни, всичко хубаво по много!
Snowflake е перлено-бяло-красив цвят, който използвам понякога дори като хайлайтър, примесен с други продукти. Purple clouds е страхотно лилаво, което досега не съм намирала в други палитри (затова го взех, иначе съвсем не пасва с останалите цветове, които подбрах :D), Peach-party! е може би любимият ми нюанс от серията и Miss Foxy Roxy е страхотно наситено кафяво, което използвам за опушване. 


***

***Постът не е спонсориран (I wish), продуктите са закупени от мен и мненията са лично мои.

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.