5 причини да не мразим есента

by - 13:26

25 септември е, официално вече всички национални празници минаха и остава доста време до следващите почивни дни. За щастие се оказва, че тези почивни дни са коледните, но за нещастие преди това предстои един не много любим сезон – есента.





За мен обаче този сезон е повече от любим (и не, не е само защото рожденият ми ден наближава).

Разбирам, че е неизбежно след толкова топли и слънчеви дни мрачната есен да донесе и мрачно настроение (постваканционни депресии, липса на мотивация за работа и т.н. и т.н.), но ако се замислите сме истински късметлии. Живеем в страна, в която можем наистина да усетим всички сезони и всяко време от годината, което със сигурност е и една от причините толкова да обичаме и оценяваме лятото. Наблюдаваме всички „стереотипи“ на сезоните – разцъфващата и пробуждаща се пролет; слънчево, топло и морско лято; цветовете и дъждовете на есента; и (с малко повече късмет) снежна, студена, но уютна Коледа. Затова вместо да се депресирате и отчайвате, опитайте да се насладите на есента, която наистина е най-хубавата и последна усмивка на годината (Уилям Кълън Брайънт, "Есента - най-красивата последна усмивка на годината.").

И, макар много хора да определят есента като най-неприятният сезон, ще ви дам моите причини да обичам и да се наслаждавам на нея.

1. Есенната мода – много по-лесно и комфортно ми е да си избирам и да се чувствам добре в дрехите си през есента, отколкото през лятото. Обичам да ми е уютно и удобно – шалове, пуловери, палта, шапки, които, за разлика от зимата, през есента са по-тънки и не те карат да приличаш на ескимос. За вас не знам, но аз от август започнах с есенните покупки и ще е добре скоро да спра..




2. Цветовете през есента – обожавам топлите цветове на есента! Жълто, оранжево, червено, кафяво и всичко е толкова наситено и създава такъв комфорт! А украсяването на дома за есента е повече от удоволствие и дори не е задължително това украсяване да е с тематика "хелоуин", както напоследък стана модерно - извадете топлите цветове, дървото, лампичките и свещите на показ и voila, създадохте си есенна атмосфера.




3. Есенните дни вкъщи – есента е още по-хубава, когато си безделник (като мен) и можеш да й се насладиш – вкъщи с топла напитка и хубава книга (филм), запалена ароматна свещ, докато навън вали и духа <3 през по-голямата част от есента съм болна, поне последните две години, та наистина мога да кажа, че това подобрява настроението на около 99% :D




4. Есенни разходки – това е сезон, през който не трябва да му мислиш по кое време да излезеш на разходка, за да не умреш от жега или студ. Особено ранната есен, когато времето навън е все още не прекалено студено и вече не толкова горещо и можеш да прекараш целия ден навън сред природата. Обожавам следобедните уикендни разходки в гората през есента! И сме късметлии, че в България все още има достатъчно горски и планински незаетиотстроежи пространства, които позволяват подобни разходки..




5. Pumpkin Spice Latte – за това сигурно ще получа доста hate, но не ми дреме, честно казано :D като typical white girl чакам с нетърпение есента за любимата си напитка, която вече си приготвям и сама вкъщи (take that Starbucks haters) (рецепта във фейсбук страницата ми) (стига толкова скоби)! И ако Старбъкс не е your type of coffee (pun intended), то нека кажа, че като цяло се радвам, че времето на топлото кафе с мляко и чайове се върна <3 



+бонус причина (ако 5-тата ви е too much): рожденият ми ден е след седмица, а най-готините хора са родени през октомври. Ако това не ви накара да заобичате този сезон, не знам какво. :3 

+ бонус причина2: освен че значи край на лятото, есента означава и близък-край-на-годината, което пък означава КОЛЕДА – идва любимият ми сезон и любимото ми време от годината! А този символичен край и атмосферата, която носи есенният сезон ми създават страхотна коледна атмосфера и настроение. Подготовка за коледната Магия (pun intended). :3

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.