Нови продукти | Януари 2018

by - 13:23

Днес се връщаме на козметичните теми!
През последните седмици натрупах няколко нови нещица, които бих искала да ви покажа:


***

Catrice Slim'matic Ultra Precise молив за вежди (~7лв.) в 020 Medium
Озовах се в Lilly за съвсем друг продукт, но благодарение на политиката им на "нямаме тестери почти на нищо", окото ми попадна на този молив. Специално търсех микро молив за вежди - от тези тънките, автоматични, които помагат за по-прецизно рисуване на косъмчетата. Не ползвам моливи за вежди от години, точно заради твърдостта и накъсването на веждата + нараняването на кожата под нея, което за мен беше голям проблем. Този беше много приятна изненада от Catrice - изключително дълготраен, мек и прецизен, а освен това и водоустойчив! Разбира се има един минус, но той е обичаен за автоматичните моливи - малко количество.. на мен това не ми пречи толкова, защото го използвам само за определени участъци на веждите, като продължавам да запълвам с пудра или помада.


***

Kat Von D Shade+Light контурираща палитра (~100лв.)
За тази палитра слушам от години и страшно се вълнувах, когато Kat Von D влезе на българския пазар. Ако мога набързо да "резюмирам" - перфектната прахообразна палитра за контуриране за хора със светла кожа! Но това да не ви кара да мислите, че няма цветове за по-мургави - напротив, ще видите и на swatch-овете по-долу, че последната пудра не мисля, че бих могла да ползвам за каквото и да е. Много са меки и удобни за ползване, леко потапяне на четката дава достатъчно продукт за половината лице! Единственият минус е разпрашването, което малко ме плаши. Не съм свикнала да работя с толкова пигментирани продукти, а следователно и не съм свикнала на такова разпрашване на пудрите. Просто трябва да сте малко по-внимателни с търкнето на четката в пудрата, защото то наистина е напълно излишно при този продукт!


***

NYX Tame&Frame помада за вежди (~15лв.) в Brunette
Все още не съм готова да дам много пари за продукт, който не знам дали ще харесам и ползвам, затова вместо да се хвърлям на любимата и навикана от всички помада на Анастáсия, реших преди това да дам шанс на най-близката ѝ дрогерийна реплика - NYX. Помадата на NYX е по-суха и твърда от тази на ABH, следователно и по-трудна за използване. По-бързо се изчерпва, защото взимате повече продукт, за да постигнете същия резултат.
Въпреки това имат богата гама цветове, изключително дълготраен продукт и сравнително лесен, когато имате правилната четка за нанасяне. Въпреки че (отново) не улучих перфектния цвят, успях сравнително да се доближа до моя и в съчетание с молива на Catrice получавам доста точен резултат.


***

Catrice Cream Camouflage коректор (~7лв.)
Наскоро изхабих любимата си кремообразна палитра на Essence и отидох да я закупя наново, но за моя изненада беше изчерпана от всяка дрогерия, в която влязох. Може би е била лимитиран продукт или е излязла от производство (ако знаете, кажете, моля, защото съм много тъжна, че трябва да се откажа от нея), но няма как да остана без такъв коректор, затова се спрях на този на Catrice. Реших, че ще ми е по-полезен от цяла палитра, защото установих, че някои от цветовете в предишната изобщо не съм използвала. В този смисъл този продукт е много по-полезен и сигурен, а за момента нямам и никакви забележки към него. Много добре прикрива недостатъци, единствената ми забележка е по отношение на цветовете - няма разнообразие, има само 2 нюанса (и двата са ми тъмни), та трябваше просто да взема по-малко тъмния..


***

Flormar Silk Matte червило (~7.50лв.) в 02 Fall Rose
Съвсем случайно ги открих и вече съм влюбена, а го имам едва от няколко дена! Най-удобното и пигментирано течно матово червило, което имам. Не се усеща на устните изобщо, няма го това изсушаване, което има с другите (може би най-близко до него са тези на Aura що се отнася до комфорт, но отново Flormar бие по пигментация), а освен това едно нанасяне е достатъчно за плътен и красив цвят, който не помръдва. Страшно ги харесах и даже съм си набелязала още един цвят, който едва се сдържам да не взема (просто нямам нужда от толкова много червила :( ).


***

Essence Be My Highlight! палитра сенки за очи
Този продукт получих "в комплект" с lip topper, четчица и несесер и не съм сигурна дали и откъде могат да се намерят продуктите. Така че до известна степен ги добавям за "пълнеж". А и, честно казано, сенките на Essence не се различават много едни от други, качеството винаги е сходно. Не са нищо УАУ, що се отнася до пигмент, но пък за цената си са много добри. Лесни са за нанасяне и преливане, достатъчно пигментирани, а и са горе-долу дълготрайни (може би зависи от основата, която ползвате). Палитрата идва с 4 цвята, два от които са много металически (както можете да се досетите от името + нанасят се по-лесно с пръст, отколкото с четка) и са много подходящи за хайлайт, а другите два са малко по-пигментирани, но все пак много "бляскави". Пробвах да ги нанеса върху друг матов цвят, като предполагах, че така ще се виждат повече и така и се оказа - нанесени върху матово кафяво първите два са много брокатени и наситени. Но в момента, в който реших да ги прелея с четка, цветът им изчезна и остана само брокат, който не можах да сваля от лицето си.



***

Essence Make Me Special Lip Topper
Това е първият ми лип топър! Винаги са ми били много интересни тези продукти и съм искала да ги пробвам, но знам, че не са моето нещо и няма да ги нося. Наистина трябва да е някакъв супер парти повод (може би тип НГ или друг купон около празниците), за да сложа толкова брокат по себе си. Точно този топър има много лилав подтон, който все още не съм намерила на какво червило да нанеса. Според мен ще седи много добре на нещо mauve (edit: пробвах и наистина е така), но иначе не бих го носила самостоятелно, защото приличам на петокласничка. :D


***

Golden Rose Jolly Jewels лак за нокти (~5лв.) в №117
Нека започна с това, че ХИЧ не съм фенка на лаковете на GR. Обикновено трябва да нанеса няколко пъти, за да си личи, че имам нещо на ноктите. Затова и отдавна съм се отказала да ги ползвам, вече изцяло разчитам на Flormar. Въпреки това случаайно окото ми попадна на този лак в Lilly малко преди Коледа и обзета от коледно настроение и желание и ноктите ми да са празнични реших да го взема. Успях с него, един златист брокат и червено да си направя перфектния празничен маникюр за Нова година и съм много доволна!
Лакът е черен с два видя брокат, като противно на това, което помня от лаковете на GR едно време, този път брокатът е много наситен! Не трябва да ровите с четка в бутилчицата, за да си намерите. И всъщност изглежда много добре, защото златистото кара черното да изпъква повече, а като цяло златно и черно (за мен) са супер festive комбинация.



***

You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотен пост. Много приятно за чете и наистина подходяща информация и мнение. Лаковете на Golden Rose са ми едни от любимите, изненадана съм че не ти харесват, но да ако не си ползвала от много години може да са сменили формулата или нещо такова. Но няма значение. Браво, приятно и полезно четиво.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-вероятно това е причината, от години ползвам Flormar и рядко взимам други, но този беше мноого добро попадение и задължително ще пробвам и други <3
      Благодаря ти :)))

      Изтриване

Copyright © 2018 Maria M.