Розова коса за седмица | L'Oréal Colorista тест+ревю

by - 12:14


Преди няколко месеца L'Oréal Paris пусна серия от полуперманентни бои за коса с наситени ярки цветове, които от лятото се разпространиха и на българския пазар. Многото сини, розови, зелени, оранжеви бои дават възможност на всеки да експериментира с косата си без да съжалява, тъй като в най-добрия случаи се задържат по две седмици. Ако пък много сбъркате и останете много недоволни - винаги можете да измиете косата си няколко пъти, за да падне.


Или поне това обещават от L'Oréal. Аз никога не съм била смела с косата си, за пръв път я боядисах едва 22-годишна (преди по-малко от година) и винаги съм я харесвала прекалено много, за да й причинявам подобни неща. Въпреки това и аз, както много други момичета, в един момент се предадох и поисках да си направя нещо като розово омбре/балеаж, а L'Oréal беше моят спасител. Мисълта, че каквото и да си причиня ще падне много бързо, ме изкуши. :D


Очакванията: 

Сериите Colorista идват в два варианта - за изсветлени и руси коси и за тъмни такива, като съответно първите следва да се ориентират към пастелените цветове (Pastel 1 week), а вторите - към Vivid 2 week серията. Определено русите имаме малко повече предимства откъм избор на цветове, тъй като серията за светли и изрусени коси идва в 7 различни цвята, докато тази за тъмни коси - в 4.

Боите падат при измиване, т.е. колкото по-често миете косата си, толкова по-бързо ще падне и съответно ако можете да издържите повече време без да я миете, ще се радвате на шарените отенъци по-дълго. От L'Oréal обещават седмица до две трайност на цвета, което обаче повечето блогъри и влогъри, изпробвали цвета оспорват. Факт е, че голяма част от тях мият косите си всеки ден, така че е обяснимо защо пада толкова бързо, но пък до голяма степен зависи и от други фактори. Например различните типове коси - може още от първия път вашата да не хване толкова ярко цвета, колкото сте очаквали.  Предполага се, също така, че цветът ще избледнява постепенно, лишавайки ви от bad hair days. :D

След като изберете подходящия за вас и вашата коса цвят, изобщо не се притеснявайте, че трябва да търсите помощ - омбре ефект може да постигнете вкъщи и сами без проблем. Въпреки това съветвам да се консултирате с няколко youtube клипчета, най-малкото за да се поучите от чуждите грешки. Освен това, може да се доверите на насоките, дадени в листовката, която идва в кутийката.

Преди да започнете, прегледайте "листовките", които идват с боята. Има указания за това как да постигнете омбре ефект, кичури или пък да боядисате цялата коса. За последното: ако косата ви пада под раменете, задължително вземете две тубички.



Резултатите:


Аз реших да направя русия си омбре/балеаж розов, така че нанасях само на долната половина от косата си. Изразходвах по-малко от една тубичка, защото още при нанасянето на първата 1/3 ми се стори, че косата става доста ярка, а исках по "мръсно" розов ефект накрая, нищо прекалено. В крайна сметка постигнах точно това, но все пак препоръчвам да ползвате цяла тубичка, защото имаше някои кичури, които останаха русоляви. 

L'Oreal предупреждават да държите 15мин. за пастелен ефект и 20мин. за vivid, аз държах боята някъде по средата - около 17-18мин. и това беше финалният резултат:

*качвам необработени снимки, за да видите истинския цвят



*съжалявам за прашното огледало :D

Избледняването 
Много хора питат дали има шанс да останат петна по косата дори след 3-4 измиване. Отговорът е не. Аз се опасявах да стане точно обратното и още след първото измиване да падне цялата боя, но и това не се случи. След първото измиване кичурите, които бяха хванали по-малко боя, си върнаха русия цвят с леееко розов отенък, докато тези, които бяха попили повече продукт, останаха пастелени. Има дори няколко, които все още са наситено розови, та общо взето косата става на кичури с много леки отенъци на розово и русо и изобщо не стои грозно.
Ето и снимки след първото измиване:


Като цяло съм доволна от продукта - получавате това, за което плащате тези скромни 12лв. Перфектното решение за тези от вас, които искат да направят нещо различно с косата си, но все пак не смеят да експериментират (като мен). Аз дори си закупих още една опаковка, защото толкова ми харесаха резултатите, че нямам търпение да пробвам отново!

Ако искате да получите повече информация за продукта кликнете тук, за прехвърляне към официалната страница.

Ако искате да поръчатетук (можете да намерите и другите цветове), тук или тук.


Find me on:
Facebook: ItsMagia
Instagram: mariamonny
Mail: itsmagiam@gmail.com

You May Also Like

3 коментара

  1. Попадам на поста ти точно на време, тъй като отдавна гледам тези бои. Преди съм пробвала подобни и се получи доста добре като цяло, затова сега искам да експериментирам пак. Сега след прочита и както добре си обхванала така важните въпроси относно боите със сигурност ще дам шанс. Остава да избера цвят ... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм помогнала ^^ силно ги препоръчвам за изсветлени коси. Колкото до vivid цветовете за тъмни - малко след мен приятелка пробва и тях и цветът падна доста бързо. Кажи как се е получило при теб xx

      Изтриване
  2. Много се надявам да се получи нещо а й най важното да не навреди на косата ми като например да останат петна и такива неща. Искам да експериментирам но съм на свадба след седмица и съответно айо не ми хареса да го отмия много ще се радвам да се получи но ако си боядисам цялата коса ще се отмие ли лесно пак? Моля отговорете ми!

    ОтговорИзтриване

Copyright © 2018 Maria M.