Pop of colour с течните червила на ColourPop | Ultra Matte & Satin Lip

by - 17:38

Ако трябва да бъда честна, това ревю е дооста забавено. Дооста, доооста забавено. С около година. За това време поне имах достатъчно възможности да пробвам продуктите и да изградя собствено мнение, не повлияно от интернет и други ревюта.



ColourPop са сравнително нова американска козметична компания, която не присъства в нито един физически магазин в Европа (в САЩ се предлагат в Sephora, а в новина от вчера (23.02) видях, че от скоро и в Ulta). До голяма степен си изграждат име и придобиват популярност благодарение на правилен дигитален маркетинг и успешни колаборации с youtube beauty gurus. До друга степен - благодарение на това, че са cruelty free (не се тестват върху животни) и по-голямата част от тях са веган продукти. Не на последно място - "тайната" на успеха им се крие в ниските цени тип по-скъпи дрогерийни продукти. Макар че, да бъдем честни, за българските потребители си излизат доста по-скъпи от нещата в дрогериите.

Може би най-популярният им продукт са течните червила. Нещо повече, когато излизат предизвикват мини-фурор в бюти обществото (сами можете да се уверите като напишете ColourPop liquid lipsticks в youtube :D). Идват в три серии - ultra matte, ultra satin & ultra blotted lip, но за съжаление аз съм пробвала само първите два и ще ви говоря само за тях.



Поръчката през сайта е всъщност доста лесна, трудната част е в доставката и по-точно митниците. За щастие, аз бях отървана от тази досадна процедура, защото имам добри приятелки, с които правихме групова поръчка и които се заеха да се занимават с митниците :D (мерси Плами и Ванина ;p). Доставката отне може би около месец, не съм броила дните, тъй като не бях особено нетърпелива. Но пък подобен срок е повече от нормален за продукти идващи от Щатите с нормална неприоритетна доставка. Не знам дали хванахме безплатна доставка, защото такава има при поръчки над 50$, което за сам човек не е непостижимо, но пък за мен си е, защото не можах да харесам толкова много неща. Трудно избирам червила, особено онлайн, защото много съм си патила с цветовете в сайтове и на живо, затова и гледах да не се изхвърлям с бройката.


Цветовете, на които се спрях, са Ultra Matte Lip в Time Square и Ultra Satin Lip в Echo Park. Веднага казвам, че второто се оказа по-носено, въпреки че не очаквах да се случи точно така. Цветовете изглеждат доста близки на пръв поглед, едва след като ги тествах на ръката си се успокоих, че има някаква, макар минимална разлика. :D Най-големият ми проблем при избирането на червила е, че винаги харесвам еднакви цветове и поръчвам такива без да се усетя... е, тук случаят не е съвсем такъв, хаха. Сатененото е малко по-светло и оранжевеещо на моите устни; а матовото, макар първоначално да прилича на другото, след като изсъхне става по-лилавеещо-кафеникаво, някакъв микс между двете. И доста тъмно, btw. Ето как изглеждат след нанасяне и 5 минути по-късно, когато изсъхнат:


Формулата несъмнено е най-добрата формула за течни червила, на която съм попадала. Много леки, изключително плътни и пигментирани дори с едно нанасяне, безкрайно издържливи до степен, в която свалянето им се превръща в истинска борба между мицеларната вода и устните ми. Сатененото определено не е толкова издържливо колкото другото, от гледна точка, че се изтрива с тампон доста по-лесно. Във всяко друго отношение - няма нужда да нанасям повторно, седи си докато не го махна. И отново, формулата на сатененото ми харесва много повече, защото е изключително комфортна и по никакъв начин не я усещам тежка и неприятна на устните, даже е много кремаво и удобно. Матовото червило, от друга страна, е страшно изсушаващо и леко ми опъва на устните, което не е най-приятното чувство на света, но пък има и къде-къде по-кофти червила.



Съпоставено с другите дрогерийни любимци (ако сметнем, че тези червила спадат към дрогерийните) - NYX Lingerie - предпочитам ColourPop във всяко отношение, най-вече заради пигмента, лесното нанасяне, дълготрайността и приятния завършек.


You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.