Бюджетни фондьотени за мазна кожа | Drugstore Foundations for Combination/Oily Skin

by - 11:20

От толкова време не съм писала публикация, че не помня как беше редно да започна..
Отново ще говоря за фондьотени! Изненада!

Обичам фондьотена. Но и няма как, когато съм толкова бледа, че ми прозират вените и всичко - от жега, до срам - ме кара да се изчервявам като домат, понякога това е единственото нещо, което може да ме накара да се чуствам спокойна в кожата си. А фактът, че имам смесена кожа, много затруднява това успокояване, защото съвсем не е толкова лесно да намериш подходящ фондьотен за такъв тип. Основен проблем през по-топлите месеци от годината е, че фондьотенът ми буквално се свлича от местата, на които кожата ми се омазнява. Също толкова неприятна е картинката, когато нанеса продукт за мазна кожа на части от лицето ми, които са всичко друго, но не и мазни. 

Затова от години експериментирам с продуктите за лице, за да мога да балансирам кожата, но и за да намеря подходящ продукт през това време. Затова и бяха всички тези ревюта последните месеци на фондьотени. До преди около година единственото нещо, което ми вършеше работа беше Revlon - ColorStay, за който, ако прекарвате достатъчно време в YouTube, сигурно знаете всичко. След това, обаче, реших, че сега е моментът да поекспериментирам и да се подсигуря с няколко продукта, които да действат също толкова ефективно.

Един от тях попада извън класацията и е далеч от бюджетен, но определено правилен избор. Urban Decay All Nighter е най-издържливият фондьотен с най-приятен завършек от всичко, което съм тествала (а то е много повече от 5-те продукта, които ще изброя тук). 


Някои от тези продукти едва ли са изненада:

1. Maybelline SuperStay (моят цвят: 21 Nude Beige) - (подробно ревю тук) този фондьотен купих само и единствено заради положителните отзиви на.. всички, общо взето. Имах известни съмнения, защото имаше и доста хора, които казаха, че се омазнява бързо и не е подходящ за мазна кожа (имайте предвид, че коментарите, твърдящи обратното бяха повече, иначе нямаше да го взема), но рискувах и останах горе-долу дововлна. Често казано, носила съм го само максимум 5-6 пъти, защото цветът е прекалено далеч от моя (имах малка драма с избора на цвят, както знаете) и го пазя за лятото, когато ще бъде подложен на истински тест. Въпреки това, нямах никакви проблеми с него - задържа се на кожата ми през почти целия ден, без да мога да кажа, че стоеше "матиран", защото не му е това целта. Имаше много естествен, леко dewy завършек, особено за full coverage продукт и общо взето съм посягала към него само в дни, когато съм се чувствала особено несигурна. 

2. Maybelline Fit me (моят цвят: 110 Porcelain) - (ревю тук) абсолютна противоположност на предишния, много лек и фин завършек, матира чудесно дори мазна кожа. Това е продуктът, който ползвах последните седмици, когато кожата ми беше прекрасна и не исках да я тормозя. Дава изключително естествен финиш, с много ниска покривност, но за сметка на това наистина е matte & poreless - много добре прикрива порите и изравнява тена. Издържливостта също беше на ниво за мазна кожа. Препоръчвам с две ръце ако търсите нещо с лека покривност, което да матира и придаде blurry ефект. От съвсем скоро, пък, текат реклами във facebook и instagram на новите цветове, които са пуснали на българския пазар, което е страхотна новина - със сигурност ще намерите своя. 
P.S. имайте предвид, че се окислява, подобно на горния - цветът Porcelain, който изглежда МЕГА бял е перфектният цвят за моята кожа..

3. Revlon ColorStay (моят цвят: 180 Sand Beige) - любим продукт. Средна покривност, най-перфектно пасващият на моята кожа нюанс, на който съм попадала, съотношение цена-качество on point, издържливост също. Освен това може би най-препоръчваният фондьотен за този тип кожа. 

4. L'Oréal Infallible 24h Matte (моят цвят: 11 Vanilla) - този е единственият, който не съм избирала и купувала аз (и който отдавна свърши, но още не съм се запазила повторно), подарък ми е от приятелка, която не беше много доволна от него. За сметка на това на мен ми пасна чудесно! Консистенцията ми се струваше малко странна, някак суха и песъчлива при нанасяне, малко ми напомня на фондьотените, които ползвах преди 4-5 години тип Affinitone и не бях очарована. След като го разнеса обаче и постои няколко минути вече изглеждаше и се усещаше съвсем различно. Определено оставя кожата матирана доста дълго време (нека бъдем честни - за такъв тип кожа издържливостта е 8h-10h, да не се изхвърляме с 24..).

5. Bourjois 123 Perfect! (моят цвят: 52 Vanilla) - имах един период, през който ползвах само техни фондьотени, въпреки че те са известни като фондьотените с може би най-ниска покривност. Този е мнооого голямо изключение, тъй като покривността му е същата като на Revlon. Не обичам миризливи козметични продукти, но той имаше и много приятен аромат. Единственото, което не мога да гарантирам е издържливост. Отново типична характеристика на Bourjois :D.

***
Ако сте пропуснали: последвайте facebook страницата на блога за повече ревюта и изненади:

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.