Perfect Base | 3 бюджетни фондьотена за мазна кожа

by - 11:56

Хубавият фондьотен може да е не просто перфектната основа, но и пефектният завършек. Това още древните римляни и гърци са го знаели и са го ползвали повече от beauty гурутата в YouTube. Защото от толкова отдавна съществува този продукт. Аз съм all about that естествена красота и skin motivation, но точно, защото съм толкова "за" тези неща, знам колко много увереност може да ти даде нещо толкова елементарно. Затова нека всички благодарим на г-н Макс Фактор за усъвършенстването на най-ползвания козметичен продукт (да, Max Factor)!




С риск да се представя като неелитна блогерка: обичам дрогериите! Обичам да пробвам много и различни продукти, нямам кой знае колко претенциозна кожа и мога да си позволя да експериментирам с не толкова луксозна козметика. Фондьотенът постепенно се превърна в продукт, който рядко пропускам. И докато преди си падах по плътни и покривни фондьотени, които да скрият кожата, от която, откровено, се срамувах, днес случаят съвсем не е такъв. Научих се да харесвам кожата си и да избягвам твърде покривни и тежки фондьотени. Вярвам, обаче, че те са способни да подобрят и подчертаят естествените черти.

От години съм в преследване на най-добрите дрогерийни фондьотени за комбинирана и мазна кожа. Много пъти съм говорила за Revlon, който несъмнено остава мой любим продукт, но в последните месеци намерих още 2, за които нямам търпение да ви разкажа!

И моят топ 3 на бюджетни дрогерийни фондьотени е...



Revlon ColorStay за Combination/Oily skin е най-доброто, което съм тествала. Може би до голяма степен го харесвам толкова, защото това е единствения фондьотен, който на 100% съвпада с цвета на кожата ми - 180 Sand Beige е нюансът, който ползвам. Едва последните месеци, когато съвсем нямах досег до слънчева светлина, осъзнах, че ми идва една идея по-тъмен през зимата, което не е никакъв проблем, защото го нося 9/12 месеца в годината.

Винаги сетвам с пудра, макар че и без пудра не съм хващала да става кой знае колко лъщящ или да пада - нека си го кажем директно - няма фондьотен, който изобщо да не мръдне на мазна кожа. Пробвала съм и най-популярните и овикани луксозни такива, а и дрогерийни и винаги резултатът след 8+ часа носене и без поправки през деня е един и същ: я носа, я челото, я бузите придобиват т. нар. "dewy" ефект, за да не използвам по-гадни думи.

Имат голям избор нюанси (по-голям от другите 2, за които ще ви разкажа), а имат и серия за суха кожа, която знам, че е също толкова голям хит! Като цяло, покривността е средна, но може да се надгражда, аз най-лесно и хубаво го нанасям с beauty blender, мирише много приятно и не дразни очи/кожа, не съм имала конфликт между продукта и порите - все неща, които наистина ме карат да обичам този фондьотен.



Catrice HD Liquid Coverage, който от годинин вече е хит и който от години се каня да пробвам. Честно казано ме отблъскваше цената - трудно ми беше да повярвам, че нещо толкова евтино може да има толкова добри резултати. Пробвала съм много Maybelline и Rimmel продукти на такива цени и резултатите бяха трагични! Когато, обаче, поредният човек ми сподели колко е доволен от него, вече нямаше как да отлагам, въпреки че току-що си бях закупила поредната опаковка ColorStay. :)

Catrice, за съжаление, разпространява в търговската мрежа само 3/4 нюанса на фондьотена в България, въпреки че наскоро от марката обявиха лансирането на още 3. Пак, в сравнение с другите фондьотени на пазара, изборът не е много голям. Аз си взех най-светлото, с което разполагат в момента, тъй като съм си сиреняр целогодишно: 010 Light Beige. За ориентир: този нюанс е може би една идея по-светъл от 180 Sand Beige на Revlon, но аз не бих взела следващия (020), защото той е по-тъмен от 180 на Revlon. Изненадана бях от покривността (по-скоро е към средна, а не към висока, аз просто очаквах да отсъства) и от издържливостта. Въпреки това лъщенето около носа след 6 часа носене и фактът, че постоянно си пипам носа, ме накараха да нанеса пудра при второто тестване, за да мога да видя как би стоял.




Формулата е много лека, има ненатрапчив приятен аромат, седи добре върху порите, без да ги подчертава и получих комплименти за начина, по който изглежда на кожата, което означава, че от Catrice са улучили формулата!


Последният сигурно не е изненада за никого, тъй като има цяло ревю, посветено на него - Maybelline Superstay. Имам много да кажа за фондьотените на марката, като започна още от първата си среща с един Affinitone през вече далечната 2013, когато всъщност започнах да купувам гримове като цяло. Впечатлението ми от фондьотените на Maybelline е, че са тежки, мазни, гъсти и прекалено евтини, за да ги слагам на лицето си.. в по-голямата си част. Затова за мен беше супер изненада, когато новата формула на Superstay се превърна в хита на 2018 година и всички започнаха да заменят high end продуктите си с него.

Както знаете от доста подробното ревю - първият ми опит да го закупя бе много несполучлив, предвид неадекватните номера на нюансите и факта, че най-светлото бе 10 Ivory, което е всичко друго, но не и Ivory и светло. Ако не сте чели ревюто тук, ще повторя, че трябва да сте супер внимателни като избирате цвета си и да не се подвеждате от номерата, защото в никакъв случай 10 не е най-светло, нито 30 е тъмно, а освен това окисляването го прави с 2 нюанса по тъмно. Ако не се лъжа, Maybelline са направили странна комбинация и подредба, като са взели предвид различните подтонове на кожата. Така, първият, който си взех, бе 21 Nude Beige, който обаче установих, че далеч не е моя цвят още при първото нанасяне. Бях решила да го ползвам лятото, когато ще съм по-тъмна, но не знам кого залъгвах, защото единствения месец, в който можах да го използвам, беше през август след 7 дена почивка на слънце.



Фондьотенът, иначе, беше чудо: за разлика от останалите не застава върху порите и така те почти изчезват, матира кожата и не се омазнява бързо, има страхотна средна към висока покривност, стои лек и приятен на кожата И е под 20 лв. А сега си представете реакцията ми миналата седмица, докато се редях на касите на Lilly, когато видях изложен до тях въпросния продукт, но с етикет NEW и в цвят 03 True Ivory, който знаех, че е от най-популярните в Англия, но отсъстваше от българския пазар... досега. Щях да си мълча, но няма да ви лъжа - разбира се, нямаше как да не го взема, въпреки че буквално 2 седмици по-рано смених нова опаковка Revlon с Catrice, но още не съм отворила това 03 True Ivory, за да видя имам ли най-накрая късмет с цвета. Без значение колко е светло, обаче, не мога да отричам, че това е едно от най-добрите попадения на Maybelline и от най-добрите дрогерийни продукти за комбинирана кожа, които съм пробвала.

Ако се интересувате от суочове и се опитвате да си изберете нюанс:



Ще се радвам, ако споделите в коментарите други предложения, които не съм включила в класацията, но които си струва да опитам. :)

***


FB: click
IG: click


You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.