МОЙ от Stefanie Giesinger | МОЙ DM brand review

by - 13:10

Ако и вие като мен следите old-school британските влогъри като Marcus Butler, то със сигурност знаете коя е Stefanie Giesinger - немски модел (финалист в Germany's Next Top Model) с руски корени, който преди малко повече от година лансира, в партньорство с DM, собствен бранд грижа за кожата. 



Днес, докато тя планира нова серия продукти в редиците на МОЙ (сред които в Instagram тийзна и парфюм), в България най-накрая можем да намерим първата вълна продукти. Беше изключително трудно да намеря повече информация за продуктите онлайн, тъй като изглежда, че те си остават популярни предимно в Германия, а аз не съм живяла достатъчно дълго, че да науча немски. Ако все пак има немскоговорящи сред вас, най-добро резюме на серията можете да намерите тук,

Сред първите лансирани продукти бяха Golden Hydrogel Face Mask, Golden Hydrogel Eye Pads, Cleansing Gel, Beauty Concentrate, Glow Day Cream - хидратираща серия за всеки тип кожа.

Снимка: DM

Серията е направена с висококачествени продукти и премиум бранд на DM и обединява всичко, което Стефани е научила от гримьорите и професионалистите, с които е работила, за кратката си кариера. Продуктите са описвани в официалния сайт като "универсална грижа за кожата", като изрично посочват хидратиращите ѝ функции, особено за дамите със суха кожа. Серията придава и glow effect, благодарение на златните частички, включени във всички продукти.

Разбира се, "всеки тип кожа" винаги звучи прекалено хубаво, за да е истина.


Аз не експериментирам с грижата за лицето си, затова исках да си взема някой по-безобиден продукт - така избрах почистващия гел, тъй като сметнах, че няма как да ми навреди, ами по-скоро, в най-лошия случай, би бил безполезен. Продуктите имат лек и много приятен мирис и признавам, че са страшно красиви с тези златни частички в тях. От личния ми опит с гела не останах очарована, но може би е заради по-специфичния ми тип кожа. След измиване, по кожата видимо и осезаемо остава един лек слой (поради липса на по-подходяща дума) гел, който, заедно с блестящите частички, кара кожата да блести, но не по "имам брокат" начин, ами по-скоро по "кожата ми е мазна" начин. Усеща се по-чиста, определено, по-дишаща, но го няма това леко усещане, което обикновено имам след използване на измиващи продукти.



Друго нещо, което се чувствам длъжна да споделя, макар да не знам дали това е причината: докато ползвах по-активно продукта (разбирайте ежедневно или през ден) ми се появиха ситни пъпчици в няколко участъка от лицето. Може да се дължи и на стрес, може да е и от храна, но по-скоро мисля, че е от някой продукт, който използвам. Това беше период, в който смених и розовата си вода с такава от бяла роза, но в момента нямам проблем след продължителната употреба на розовата вода сама по себе си, така че не мога да кажа кой продукт беше причината.

Въпреки това, препоръчах и на познати с нормална към суха кожа и те останаха по-скоро доволни, макар да не са постигнали супер положителни резултати, което ме кара да вярвам, че продуктът не е за моята кожа. Ако сте с мазна или комбинирана кожа - по-скоро се ориентирайте към друг продукт и бранд. 

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.