Любими неща през декември ❆ / December Favorites vol. 2019

by - 14:35


Температурите паднаха, снегът дойде, снежните човеци никнат по полянките в междублоковите пространства, а във въздуха се носи мириз на маслени бисквити и пълнена пуйка... чакайте малко. Така би изглеждало въведението в тази публикация, ако зима 2019 беше всъщност зима 1999. Нов опит: температурите се вдигнаха, снегът е мираж, първите кокичета вече поникват по полянките в междублоковите пространства, а във въздуха се носят фини прахови частици и вируси на поразия. Това значи само едно: Коледа е тук!


ДРЕХИ

Има 2 типа хора, които никога няма да разбера - тези, които не обичат шоколад и тези, които не обичат пуловери. Няма зима, в която да нямам поне 2 любими пуловера, които да съсипвам от носене. Разбира се, това има своите странични ефекти, като факта, че вече нямам място в гардероба за тях и тази година трябваше да си направя сама интервенция и да разкарам половината. Обожавам пуловерите с детайли - както си личи и от предишната ми публикация с декемврийски любимци и червения пуловер с връзките там. И заради пуловерния проблем, който имам, съм си сложила лимит - вече купувам такива само ако са най-уникалните-красиви-неповторими на света. Тези на Reserved са разкошни и няма как да нямам любим от там, а тази година намерих съчетание на двете ми любими неща - плетени дрехи и дантела - в този. Взех го на черния петък, след 2 часа и половина в мола за подаръци, след като се бях побъркала от навалицата и от нерви и реших, че трябва да взема нещо и за себе си. Пуловерът все още може да се намери в Reserved и покрай празниците с намаленията излиза около 30 лв. :) 

Тук обаче ще вкарам и нещо, което не спирам да нося цяла година - и пролетта, и есента, а сега и зимата, този панталон от Stradivarius се оказва най-универсалния, който имам, а и доста удобен. Все още е наличен и го препоръчвам, ако търсите нещо с leather look, което да не е кожа.


КОЗМЕТИКА

Тук мога да говоря много, но за да не отегчавам, ще обощия в няколко реда:


Преди няколко седмици Стефи от www.eatlovemakeup.com сподели, че в Sephora са заредени новите минита Hot buttered rum на Too Faced. Като всеки, който преди 5-6 години е бил зарибен по бюти гурутата в YouTube, отдавна искам да пробвам някоя от ароматните палитри на Too Faced, за които съм чувала само хубави неща. И понеже бях в настроение за харчене, а нямах какво да си купя, си казах: "Моментът дойде!" и станах горд собственик на палитрата. :D По принцип изобщо не съм фенка на палитри. Много са красиви, много изкушават, но не ги ползвам - само ги гледам и се радвам. Истината е, че в тази цветовете са точно това, което така или иначе харесвам и нося и няма шанс да съжалявам, че съм взела палитра с 30 цвята, от които ще ползвам 3, както обикновено се случва. Освен това, тъй като палитрата е mini, ще е лесна за пренасяне и с мен навсякъде, което гарантира, че ще ми влезе в употреба и няма да събира прах в шкафа като другите. Born to Rum и Spiked са страхотни блестящи празнични цветове, докато Sin-ammon е перфектния дълбок топъл нюанс червено, което не ме прави да изглеждам пребита... йей!


След всички тези приказки за All nighter спрея на Urban Decay знаех, че е въпрос на време да го взема. И най-добрият фондьотен започва да се разтича и свлича от кожата ми след някакви часове носене, дори с Fix + Matte отгоре. Затова за рождения ден си подарих легендрания All nighter, ползвам го вече втора седмица и наистина е страхотен! След 10+ часа носене, гримът ми си стои на място, без да е имало нужда да го оправям през деня, което е страхотно облекчение. И него, и палитрата взех от Sephora, като цената на първата беше 50 лв., а на спрея - около 65 лв.



Като бяхме в Неапол минах през Kiko за "сувенирче" - някои носят магнити, аз си нося гримове! :D От толкова хора съм чувала толкова положителни мнения за Hydra gloss-а на Kiko, че накрая реших сама да пробвам. Между другото, доста добър и по-евтин вариант на Gloss Bomb na Fenty. И докато при Fenty брокатените частици са едноцветни, тук са многоцветни и дава доста party финиш. Също толкова удобен за носене, приятно ароматен и също толкова красива опаковка. :)


Що се отнася до грижа за кожата - The ordinary трябва да бъде споменат. Hyaluronic Acid 2 + B5 заема много важно място в живота на кожата ми последните месеци, а разликата е осезаема. Кожата ми е мека, хидратирана, а тъй като не спирам да ползвам и Pixi Glow Tonic-а, цялостно е доста по чиста. Не се разминавам с хормоналните пъпчици веднъж месечно, но иначе помен от пъпки по лицето ми няма, неравностите са премахнати и я чувствам свежа и чиста! Определено ще пробвам и други продукти на марката съвсем скоро, защото съм много приятно очарована. Както сигурно знаете, можете да ги намерите в Douglas, като този серум беше около 17 лв.

АРОМАТ

Любимият ми флорално-дървесен аромат от години си е Si на Giorgio Armani. По принцип обожавам плодови и флорални аромати, но досега съм имала много по-сладки и "принцески" такива и този парфюм си беше голяма промяна за мен. И понеже не съм добра в описването на аромати, давам описание, което си открааднах онлайн: основата на аромата е дървесна, която се допълва от сладко пачули и екзотични плодове. Или както самият Армани казва за парфюма си: "Новият аромат е моят принос към съвременната женственост- неустоима комбинация от елегантност, сила и независимост".


КНИГИ

За да съм в тон с коледната тематика, ще дам книга, която обичам да чета по Коледа, а не такава, която съм прочела този месец (защото честно казано нямах никакво време за себе си..). И дали ще ви изненадам всички, като кажа "Хари Потър"? Ха! Все едно никой не го е очаквал от мен... 
Когато магията на Коледа срещне магията на Роулинг, наистина стават чудеса. Тази година успях да изгледам 5/8 филма, да си направя нова регистрация в pottermore, за да видя дали още съм Ravenclaw, както и да прочета малко от любимата ми "Огненият бокал". А покрай всички задължения, 2 работи, организиране на събития, Коледни партита, болести... това си е истинско постижение за мен, макар и да звучи смешно. :(
Ако търсите уютно коледно четиво, което да ви върне обратно в детството и да се почувствате вълшебно и безгрижно поне за малко - кликнете тук.

ФИЛМИ

Оставам на темата и с филма - пиша тази публикация, докато гледам "Чарли и шоколадовата фабрика", което е сред първите заглавия, които ми изникват в главата, като се замисля за коледни филми. Сигурно съм била на 12-13, когато на една Коледа, нашите оставиха мен и брат ми да спим до камината в хола, за да гледаме "Чарли и шоколадовата фабрика" вечера на Бъдни вечер. Топлите спомени от тази вечер със сигурност влияят на това този спомен да е толкова наситен в съзнанието ми, както и на това филмът да ми е толкова любим. По темата за коледните филми мога да дам линк към тази публикация. :)

***
Споменати продукти:

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.