(2)3 любими места в София.

by - 11:38

Днес (3 октомври) беше 23-ият ми рожден ден.

Досега рождените ми дни винаги са били някак вълнуващи. Тийнейджърските години са купон, 18-ият рожден ден е бележит, 20-ият е първият съзнателен юбилей, дори 21 е някак интересен и носи някаква тръпка, макар и да е с по-голямо значение на запад, отколкото тук. 22-ият се преживява, но 23-ият.. прекалено голям си за парти в автобуса на МакДоналдс, няма я тръпката да влизаш в дискотека с чужда лична карта, надживял си фазата на купоните по цял ден и цяла нощ, но пък ти е прекалено рано за гала вечери със семейство, роднини и приятели.

Рожденият ми ден винаги се е падал в началото на учебната година - и в училище, и в университета. И докато в училище не се впечатлявах особено, поне не в периода 8-12 клас, в университета и на работа винаги са успявали да ме изненадат и да ме накарат да се чувствам специална. Тази година на рождения си ден не работя. Учебната година за мен започва в деня след него, а и без това все още не познавам новите си колеги. Старите се разпиляха из България и света, а другите ми приятели са затънали в собствените си ангажименти и животи и.. тръпката я няма.

Затова реших, напук на всичко, да направя деня интересен, забавен и да се насладя максимално на (може би) последния си лентяйски рожден ден, преди реалният живот и ангажименти да ме погълнат.

***

Skaptoburger (Skaptobara) в центъра (Skaptoburger се намира на Шишман, а Skaptobara зад ЦУМ, в близост до SOHO) предлагат безплатен бургер на рождения ти ден. Необходимо е само да се запишеш във формуляра даден във фейсбук страницата им и да покажеш лична карта на място и може да се насладиш на който и да е размер и който и да е вид бургер напълно безплатно. Разбира се, изключаем картофки и напитки, които се заплащат. По принцип съм фен на Boom! Burgers, но и от тези останах очарована, признавам!
Това беше и първата ми спирка днес.

*IT за любителите на "пикантните" вкусове & Wild Wild West за глупаците като мен, които не могат да близнат люто :D

Пътувайки към Skaptoburger получих пожелание, което гласеше "Birthdays are nature's way of telling us to eat more cake" и тъй като до този момент нямах планове да ям торта по-късно на празника си, втората дестинация беше решена: Take a Cake (обикновено посещавам тази на Тулово, но от няколко години има и втора на Бенковски). За тези, които са живели в пещера, това е без съмнение най-добрата къпкейк пекарна в София, която върши перфектна работа както когато ви се хапва нещо сладко и калорично, така и като са останали 20-тина лева от парите за общия подарък и се чудите за какво да ги оползотворите - кутия къпкейкове е най-добрата инвестиция. Имат всякакви вкусове на напълно адекватни цени, които можете да поръчате и онлайн, за да зарадвате любим човек. Дори когато този любим човек сте самите вие.




Bar de Rouge a.k.a бившата Модера до СУ е много сантиментално за мен място още от I курс, тъй като това беше мястото на което се пиеше кафе преди, по време на и след лекциите в продължение на 2-3 години.. общо взето до момента, в който стана BdR. Но определено не беше това причината да спрем да го посещаваме. След "трансформацията" любимото ни кафене се превърна в много симпатичен бар, който запази вкусните кафе напитки (лате с айриш крем 💕), но добави нови коктейли и доста cozy интериор. И за пръв път от известно време изневерих на виното с джин с тоник. 💓


помнете.. You don't get older, you get better. 
- Shirley Bassey

***
Facebook: ItsMagia
instagram: mariamonny

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.