Вкусът на Франция | Le goût de France

by - 11:26





Никога не съм била добра в откриването на подобни китни кафенета и скрити заведения в София. Затова пък работата на приятеля ми изисква той да ги познава, а отношенията ни изискват да ме води по тях. 👀😇

И точно като мрънках, че ми липсва да говоря на френски всеки ден, решихме да посетим този съвместен френско-български проект, който със сигурност се радва на много клиенти, тъй като собственичката ни се похвали, че вече работят до 21h. :)

Мястото се казва Maison Ferrié-Géricot / Crêpes de France, намира се на ул. Солунска 33 и сервира най-вкусните традиционни бретонски палачинки, приготвени изцяло с френски продукти. Освен палачинките, сладки и солени, може да се насладите и на най-различни домашно приготвени френски сладкиши (набелязах си един много добре изглеждащ киш).

Мястото си заслужава да се посети, както заради вкусната храна, така и за изключително любезното обслужване и съвсем достъпните цени. А аз ви препоръчвам да опитате палачинките с домашен карамел, което всъщност пък беше препоръчано на нас от собствениците.


You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.