Ревю: Lollipop Cosmetics (Morphe?)

by - 11:05



Добро утро, момичета!




Преди известно време си бях набелязала една палитра в досадните реклами във Facebook. Дълго време проучвах бранда и търсих ревюта, за да се реша, като през това време събрах наистина много впечатления, но и се насочих към друг продукт на марката. Става дума за палитрата F35 на Lollipop Cosmetics. От пролетта я следя и се колебая, тъй като мненията за LC бяха доста противоположни - имаше хора, които бяха супер доволни от избора си, но и такива, които казаха, че са изхвърлили палитрите заради проблеми с тях (едно от ревютата беше от момиче, което каза, че сенките имат много силна химическа миризма и така и не я е използвала).

Държа да знаете, че палитрата не ми беше изпратена безплатно, не работя с Lollipop Cosmetics и впечатленията са си мои и са на 100% безпристрастни.

Палитрата ме чакаше вкъщи преди няколко дни и не се стърпях да я пробвам още в същия ден, макар и доста късно и на лампи.. и бях очарована, затова исках да споделя впечатленията си с вас!

Ще започна с минусите, макар че наистина плюсовете преобладават *.*



- Минуси

1. Коректни са, но липсва усещането за приятелско отношение - не бързат да ти обяснят как стават нещата, ами отговарят лаконично и само на изрично зададени въпроси, като изглежда сякаш бързат да ги оставите на мира. Имах проблем с поръчването от сайта - той просто отказваше да ме регистрира, изобщо не припознаваше мейла ми, затова се обърнах към фейсбук страницата им, за да попитам мога ли да го направя там. Поръчвала съм много пъти през FB от подобни онлайн магазини и винаги отношението е било супер приятелско, с подробни отговори и инструкции как да процедирам. Тук получих само "да може и тук" и трябваше сама да отгатна от какво имат нужда. :D

Не казвам, че има нещо лошо, защото си свършиха работата, но е хубаво да се гради някакъв по-приятелски имидж, имайки предвид, че става дума за толкова специфичен тип търговия и бранд, не е окей клиентът да се чувства досаден.

2. Вторият минус беше съобщение в сайта:

"При получаване на продукти от Lollipop Cosmetics, след като платите отваряйте пратките пред куриера, за да се уверите че всико е здраво."

Естествено, аз наивно се подведох от удебеления шрифт и мислех, че става дума за преглед преди заплащане, който ми беше отказан в офиса на Speedy (да, знам, да бях прочела хубаво). И бих искала да попитам Lollipop Cosmetics каква е идеята на подобно предупреждение в сайта? Със същия успех ще си ги проверя вкъщи, нали пак ще трябва да платя всички такси за превоз? :D



Оставяйки настрана отношението, що се отнася до качеството на самите сенки минусите за някои може да са и плюсове, но:

1. Докато перлените и металическите сенки са супер наситени, матовите са изключително бледи и по-трудни за използване. За сметка на това са много buildable. Но пък, както ще видите на снимката, първият цвят на последния ред и с 10 нанасяния просто не се проявява (така изглеждат при няколко нанасяния на цвета).



2. От друга страна перлените и металическите са много наситени, но.. само нанесени с пръст. С четка става малко по-сложно и бавно.. и определено не толкова ярко.



+ Плюсове

Сенките са лесни за работа. Въпреки минусите. Бавно и постепенно с надграждане и с база за сенки, качеството им позволява да се постигне достатъчно наситена визия.



Съществуват много конспЕрации, че Lollipop Cosmetics всъщност са Morphe под прикритие. Обичам Morphe, затова ги поръчах.. и съм склонна да вярвам на подобни теории - кутиите са еднакви, лепенките в долния десен ъгъл на гърба също, а и и двете са произведени в China и реално е напълно допустимо и двете да излизат от една и съща фабрика. Приемайки, че е така, като се има предвид качеството и цената на Morphe, няма как да не сме доволни от тези на Lollipop.



ps beauyt lol

Цветовете! За някои са пролетни, за други летни, но според мен можете да намерите цвят за всеки сезон и повод в тази палитра. Аз имам прекалено много неутрални и телесни и затова избрах именно тази, най-шарената и лятна и съм много доволна! Последният ред ми крещи "есен", не знам вие какво мислите.



Общо взето, въпреки че говорих повече за минусите, отколкото за плюсовете, съм много доволна от палитрата, върши ми перфектна работа. Цветовете са красиви, а когато ги нанасяте по правилния начин - и наситени - и са чудесни както за ежедневен, така и за по-празничен вид. Ако пък конкретно тази палитра не ви е впечатлила, силно препоръчвам да пробвате P35, която пък отговаря на легендарната Morphe 35O.




***
Facebook: ItsMagia
Instagram: mariamonny
mail: itsmagiam@gmail.com





You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.