Любими неща през пролетта | Spring Favorites

by - 10:40

Сезонът на алергиите дойде, което официално значи, че пролетта вече разцъфна във всичките си форми. Не знам за вас, но дойде ли май, аз вече съм готова за лятото - вадят се шарените летни дрехи и тракам със зъби по спирките рано сутрин до юли, когато иди-дойди може да има някакво слънце и някакво лято. Евентуално.

Смяната на сезоните понякога значи и смяна на някои продукти с други, макар че, ако трябва да сме честни, основната разлика се състои във ваденето на бронзантите и сетинг спрейовете. Тази година, за да не отегчавам всички с едни и същи продукти всеки месец, реших да обединя favorites постовете за няколко месеца назад в един - не сменям често продуктите, които харесвам и не виждам смисъл да пиша еднакви ревюта отново и отново.

Бърза вметка: оставям на страна любимия ми хидратиращ крем на Aqua Marine и абсолютния ми фаворит, без който вече наистина не мога да живея - Glow Tonic-а на Pixi - за тях може да прочетете повече тук, за да не се повтарям.



От месец и половина използвам околоочен крем! Не вярвах, че ще започна преди 30, но, наближавайки 25-тата си годишнина постепенно изпадам в депресия и реших, че е време да се погрижа да не изглеждам толкова стара, колкото се чувствам. Препоръчаха ми крема на Bioderma Sensibio Eye, а аз, типично по женски, религиозно се мажа с него всеки ден и се убеждавам, че има някаква разлика. За да бъда откровена - не смятам, че има защо да го ползвам - нямам бръчки, нямам торбички - и по-скоро разчитам на него за допълнителна хидратация. Въпреки това, препоръчвам! Хаха. :)


Преди време се оплаках в блога, че смених розовата вода на Alteya с вода от бяла роза. На пръв поглед няма разлика, но след кратко проучване, всеки може да види, че двата продукта имат различни свойства и ефекти. Аз нямах избор, защото в магазина на Зоя на Аксаков беше останала само Organic Bulgarian White Rose Water (Rosa Alba) и с известни притеснения за ефектите му реших да го взема, защото алтернативата да остана без каквато и да е розова вода ме стресираше излишно. Продуктът е много добър, смея да кажа, че мирише мнооооого по-добре от обикновената розова вода. За тези, които се чудят как могат да го използват - има терапевтично, успокояващо и хидратиращо действие, аз го чувствам енергизиращ и освежаващ. Кожата ми става по-мека и много ми помага за предотвратяване на всякакви пъпки и пъпчици. Пръскам го вечер преди да легна на почистено лице или сутрин като основа преди грима. Както и по всяко друго време на деня, когато имам нужда. Взимам го от физическите магазини на Zoya, но го има и online и струва 8 лв.


Мисля, че вече съм се оплаквала от MAC Prep+Prime Fix+, който си взех есента. Ако не съм - мразех го и съжалявах, че за пореден път купувам супер hyped продукт, който просто няма никакъв резултат за мен. Вместо да ми запечатва грима, той го караше да се разтича по лицето ми на третия час или, в най-добрия случай, да изглеждам сякаш съм си държала лицето в тенджера с олио... започнах да пробвам всякакви начини да го ползвам, за да може да видя някакъв ефект, различен от този горе и накрая през рааанната пролет открих, че единствения начин да съм ОК с продукта е ако напръскам лицето си с розова вода, намажа го с крем, сложа праймър и едва тогава пръсна Fix+. Все още не съм уау-ната от резултата, затова, ако бъркам някъде - кажете! Приемам всякакви съвети за носенето му. Но признавам, че наистина разбирам хората, които го харесват. Просто не смятам, че е точният продукт за моята кожа и по-скоро бих пробвала Matte версията. Цената му беше между 40 и 50 лв.


В този блог има повече ревюта на фондьотени, отколкото на каквото и да е друго, което най-вероятно ви светва някоя лампичка, че имам проблем. Спирам тук само да кажа, че след като открих Catrice HD Liquid Coverage не съм изпитвала нужда да купя друг фондьотен. Не съм и вярвала, че някога ще оставя ColorStay за друг продукт, но - ей го, на! Направих го. Catrice фондьотен + Catrice Camouflage коректорът са ми печелившата формула от половин година насам и всъщност, докато пиша този пост, ми остава продукт в бурканчето колкото за още 1 нанасяне. Бих си го купила във всеки цвят, за да се запася за лятото, особено предвид неадекватно ниската цена от 13 лв.?! Може би единствен минус е факта, че има само 3-4 нюанса (според това, което виждам в Lilly). Мисля, че намерих моя фондьотен. Засега. :) 


Да преминем към пудрите - макар още да съм в търсене на перфектната пудра за топло време, която наистина да запечатва грима възможно най-дълготрайно, съм спокойна, че не трябва да мисля за бронзант и хайлайтър, защото Fenty, Kat Von D, Becca & Aura са се погрижили да имам всичко необходимо. И понеже миналият път говорих за Becca, а имам и цяло самостоятелно ревю на палитрата на Kat Von D, днес ще рекламирам един друг продукт, който отдавна не съм споменавала: City Lights на Aura. Палитра, която намерих съвсем в началото на този блог през друг блогър (доколкото си спомням) и която взех с известно недоверие, защото: 1) не ползвах хайлайтъри; 2) все още не познавах Aura. Съмненията ми бяха изтрити с първото нанасяне на продукта, но после го изоставих за известно време. Преоткрих го миналия месец, съвсем случайно и се сетих защо го харесах толкова от първия път. Практична, красива, дълготрайна, универсална - цветовете стават за всякакви нюанси на кожата, аз обичам да смесвам шампанското и розето, бронзовата ми е малко тъмничка за лице, но пък е супер за клепачите. :) Палитрата е малко по-брокатена и много наситена и може би ще е прекалено вечерна за нечии вкусове, но аз я ползвам ежедневно - с едно топване на четката в двата цвята имам достатъчно продукт за половината лице. Цената ѝ е повече от разумна - около 16 лв. за 3 супер качествени пудри.


Следващото беше голяма глезотийка, но кой блогър успява да устои на намаления в Sephora, защото искам да го поздравя?! Отидох с намерения за Hoola, тръгнах си със Sunstalk'r. Съвсем случайно преди да тръгна към Sephora видях Story на Евгения Джаферович, в което тя показваше новия бронзант на Fenty, за който, след кратко проучване, установих, че всички говорят. Явно съм се крила под някой камък, не знам, но след бърз тест на продукта в магазина, така и не стигнах до щанда на benefit - директно си взех Inda Sun, който е най-светлият нюанс от серията и си излязох. При първото нанасяне вкъщи над фондьотен малко се стреснах, че е прекалено светъл, но след като повторих няколко пъти видях, че може спокойно и много лесно да се надгражда до доста наситено неутрално кафяво. Бронзантът няма брокат и може да се използва като контур. Цената му беше 62 лв., доколкото си спомням и наистина си заслужава!


Вмъквам тук и едно червилце, защото няма как иначе. Мнооого обичам Revolution, ако не си личи по всички предишни ревюта на марката и продуктите ѝ. В brand review-то от февруари говорих за този продукт, но не мога да не го спомена отново - Cake от колекцията на Revolution със Soph е велико! Тъмен nude със кремав сатенен финиш, много мек и комфортен на устните и сравнително издържлив. Има още 2 цвята в колекцията - Syrup и Fudge, които са малко по-тъмни за моя вкус, но са все още налични в PinkPanda и силно ги препоръчвам. Цената на продукта е около 11 лв.


Целенасочено оставих най-доброто за накрая. Буквално откакто е излязъл съм му хвърлила око, а от година упорито го търся в Sephora където и да отида. След 3 неуспешни държави този месец го намерих в меката на Sephora и оттогава смело казвам, че Anastasia Dipbrow Pomade е най-хубавото нещо, което се е случвало на веждите ми, а и на мен като цяло. Формулата е страхотна - кремообразна, изключително лесна за нанасяне, много икономична - потапям само връхчето на четката и спокойно оформям една вежда с минимално количество продукт. В сравенение с помадата на NYX, с която се мъча от известно време (напоследък стана истинска мъка - тя изсъхна и започна да пада от бурканчето, а ако четката не е мокра не мога да взема нищо), ABH е мечта. Цената на продукта беше 25 евро, доколкото знам online също е така. 

***

You May Also Like

0 коментара

Copyright © 2018 Maria M.